فوری/ نیمار جام جهانی را از دست می دهد؟  / تماشای بازی ها از زندان برای ستاره برزیلی !

به گزارش رکنا، روز دوشنبه ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نیمار در جلسه دادگاه خود حاضر شد. مهاجم سابق بارسلونا در آستانه محکومیت به 2 سال زندان و 8.6 میلیون پوند جریمه است. همچنین رئیس سابق باشگاه بارسلونا ساندرو روسل نیز در آستانه محکومیت 5 سال زندان و جریمه 7.2 میلیون پوندی است.

نیمار

ماجرا به انتقال نیمار از باشگاه سانتوس به بارسلونا در سال 2013 باز می گردد. کمپاتی دی آی اس در آن زمان 40 درصد حقوق نیمار را در اخیار داشته و اکنون مدعی شده به دلیل اینکه نیمار با مبلغی کمتر از ارزش اصلی خود فروخته شده ضرر کرده است.

نیمار

بارسلونا در آن زمان 50 میلیون پوند برای خرید ملی پوش برزیلی از سانتوس هزینه کرد که 35 میلیون از این مبلغ به خانواده او پرداخت شد.

شرکت دی آی اس زمانی که نیمار 17 سال داشت 40 1.7 میلیون از حقوق نیمار را خرید و هنگام فروش او به بارسلونا از 15 میلیون مبلغ مانده 40 درصد سهم برد. اکنون آنها معتقد اند باید سهم بیشتری می گرفته اند.

وکیل شرکت در این باره گفت: حقوق نیمار به پیشنهاد دهنده بهتر فروخته نشد. چرا که باشگاه هایی حاضر بودند 60 میلیون یورو برای او بپردازند.

وکیل نیمار در این باره پاسخ داد: قوانین رقابت آزاد درباره این پرونده اهمیتی ندارد زیرا انتقال از یک باشگاه به باشگاه دیگر به انتخاب آزادانه خود بازیکن بستگی دارد.

نیمار

نیمار 30 ساله دوشنبه به بارسلونا آمده و در دادگاه حاضر شد. او به همراه پدر و مادرش و کمپانی آنها ان و ان که کارهای حقوقی آنها را انجام می دهد به جرم فساد متهم هستند.

نیمار در گذشته هر گونه فساد را رد کرده بود، اما در سال 2017 در یک دادگاه ارشد اسپانیا محکوم شناخته شد، برای همین دادستانی کل به موضوع وارد شده است.

قرار است نیمار روز جمعه مدارک خود را به دادگاه تحویل دهد، اما هنوز مشخص نیست در مدت زمان 2 هفته‌ای دادگاه چه تصمیم خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 833936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟