پولادگر: قایقرانی به 2 فدراسیون تبدیل می‌شود

به گزارش رکنا، محمد پولادگر در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: به خاطر تلاش یکساله و نتایج خوب و ارزشمند از تک تک اعضا تشکر می‌کنم. به سهرابیان، رییس فدراسیون به دلیل جمع کردن دوستانی که تاریخ این رشته هستند، دست مریزاد می‌گویم و کار هنرمندانه‌ای است و یکی از عوامل حرکت رو به جلوی این فدراسیون که در آمار هم مشخص است، همین دلیل است.

وی افزود: قایقرانی یک رشته پر هزینه است. بعد از مدت‌ها که بحث 2 فدراسیون شدن این رشته بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این 2 فدراسیون انجام می‌گیرد که در جهت رشد و توسعه آن است. برای فدراسیون دیگری که جدا شد، آشوب و بلوایی به پا شد که من تعجب کردم چون در جهت پیشرفت است.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: بارها گفته شده بود که امکانات فدراسیون جوابگوی این همه رشته نیست. الان این اتفاق می‌افتد و حتی قایقرانی می‌تواند به بیش از 2 فدراسیون هم برسد. روزی را به یاد داریم که باور نمی‌کردیم که در این رشته در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم اما الان توقع مدال المپیک داریم‌ و الان با همتی که وجود دارد این موضوع دور از دسترس نیست امیدوارم همه کمک کنند و انشاالله در المپیک پیش‌رو هم در این رشته صاحب مدال شویم. اولین مدال سال جدید را قایقرانی آن هم در بخش بانوان کسب کرد و وزیر ورزش در دیدار با رییس جمهور با افتخار این مدال را عنوان کردند.

انتهای پیام/

کدخبر: 833883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟