رضایی: روادید تیم والیبال نشسته برای رقابت‌های جهانی صادر می‌شود/ استاد شرایط بحرانی شده‌ایم

هادی رضایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) اردوی ما در چالوس به اتمام رسید و قرار شده روز سوم آبان ماه اردوی متصل به اعزام را در تهران داشته باشیم. تا پس از آن به سمت بوسنی برویم. خوشبختانه شرایط بچه‌ها خیلی خوب و تنها مساله اینکه بالاخره در اردوها مصدومیت و مسائل مختلفی وجود دارد و ما اگر بخواهیم با دوازده نفر در اردو حضور داشته باشیم، نمی‌توانیم به خوبی برنامه‌ریزی که داشته‌ایم را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه چه زمانی ترکیب نهایی تیم ملی مشخص می‌شود، گفت: برای اینکه بتوانیم کارها را راحت‌تر پیش برویم مجبور شدیم یک بازیکن دیگر را به اردوها فرا بخوانیم. خود آن بازیکن هم می‌داند که در ترکیب به عنوان رزرو دارد و قرار نیست همراه با تیم به بوسنی برود تا این آمادگی را داشته باشد به عنوان بازیکن رزرو اگر از ترکیب خط خورد از نظر روحی به مشکل بر نخورد، زیرا ما مجبور هستیم با دوازده نفر به مسابقات برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره اینکه گفته می‌شود، گویا تاکنون روادید تیم برای حضور در بوسنی صادر نشده است، بیان کرد: فدراسیون دارد کارها را پیگیری می‌کند و مطمئنم روادید برای حضور ما در بوسنی صادر می‌شود. بالاخره پروسه صدور روادید زمان‌بر است و ما هم از این مساله آگاه هستیم. البته کشور میزبان هم همگونه همکاری با ما دارد. ما طبق برنامه روز دهم از ایران به سمت بوسنی سفر خواهیم کرد.

رضایی درباره اینمه عدم بازی دوستانه ممکن است در طول مسابقات به تیم ملی ضربه بزند، اینطور به سوال پاسخ داد: بالاخره شرایط فراهم نشد تا در تورنمنت چهار جانبه ایران بتوانیم بازی داشته باشیم و مجبور هستیم با این موضوع کنار بیاییم و مشکلات را به شکل دیگری حل کنیم. ما بالاخره استاد بحران شدیم و هر کاری بشود انجام می‌دهیم تا تیم را به شرایط مطلوب برسانیم. البته بروز این مسائل در ورزش امری طبیعی است و نباید چندان سخت با موضوعات برخورد کرد. خوشبختانه صحبت‌های خوبی با مربیان آلمان و مصر داشتیم و قرار شده پیش از انجام نخستین بازی خودمان در بوسنی با این 2 تیم بازی دوستانه برگزار کنیم که فکر می‌کنم این بازی‌ها می‌تواند خیلی در روند آمادگی تیم و بازیکنان مثمرثمر باشد.

وی در خصوص اینکه چه نظری درباره گروه‌بندی ایران دارد، اظهار داشت: گروه نخست شاید نسبت به گروه‌های دیگر سخت است اما در گروه ما هم بالاخره قزاقستان تیم خوبی است و عراق هم با ما زیاد بازی کرده و کرواسی هم بازیکنانش والیبال نشسته را خیلی خوب می فهمند و ما می‌خواهیم در مرحله گروهی سیستم و ارنج خودمان را برای تیم‌ها‌ رو نکنیم زیرا نباید رقبا نسبت به ما شناخت پیدا کنند. حریفان اصلی ما در جهانی، بوسنی، برزیل و مصر هستند زیرا کیفیت آن‌ها فراتر از بقیه تیم‌ها است.

انتهای پیام/

کدخبر: 833226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟