رضایی: هدف والیبال نشسته ایران دفاع از عنوان قهرمانی جهان است

هادی رضایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال نشسته اظهار کرد: نهمین اردوی تیم ملی در جریان است البته در 6 اردوی قبلی من حضور نداشتم و بیشتر زحمات اردو بر دوش همکاران من بود. فعلأ که روند اردوها نسبتا خوب است. خوشبختانه شرایط بچه‌ها خوب است و پیگیر تمرینات پر فشار هستند تا به آن آمادگی که مدنظر ما است برسند. خوشبختانه به بچه‌ها برنامه تمرینی که داده‌ایم آن را انجام می‌دهند

وی افزود: در شرایط فعلی 16 بازیکن در اردوها حضور دارند که از این تعداد 11 نفر پارالمپیکی و 5 بازیکن هم جوان هستند. امکان صددرصدی در تیم ملی برای کسی فراهم نیست و به نوعی حضور کسی تضمین شده در لیست نهایی تیم نیست. برای حضور در تیم ملی سن اصلأ مطرح نیست و هر کسی دارای انگیزه، آمادگی جسمانی بالایی داشته باشد از حضورشان استقبال می‌کنیم. البته مساله دیگر بر مبنای حول محور برنامه‌ای در نظر گرفته شده در چه پست‌هایی به بازیکنان نیاز داریم. بعد از 40 سال حضور در تیم ملی به این مساله اشرافیت کامل داریم که چگونه بازیکنان را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره برنامه‌های پیش‌رو تیم ملی تا پیش از قهرمانی جهان تصریح کرد: تصمیم به برگزاری یک تورنمنت به شکل بین‌المللی در ایران گرفته‌ایم که مهر ماه در ایران برگزار خواهد شد. تا به الان حضور آلمان و قزاقستان در این تورنمنت مسجل و در حال رایزنی با کشورهای برزیل و عراق هم هستیم تا بتوانیم از حضور آن‌ها هم در ایران بهره‌مند شویم. البته اگر برزیل و عراق هم راغب به حضور در ایران نباشند حضور تیم ب برزیل، به همراه تیم جوانان کفایت خواهد کرد. بالاخره قزاقستان حریف قوی برای ما است.

رضایی ادامه داد: برنامه ما این است که بتوانیم تا 3 ماه دیگر که به بوسنی سفر می‌کنیم، بازیکنان را با حضور در تورنمنت ایران هم به شرایط مسابقه‌ای نزدیک کنیم و هم یک محک خوبی بازیکنان را بزنیم. به خوبی مطلع هستیم که بوسنی جدی‌ترین حریف ما در قهرمانی جهان و همه جوره از شرایط میزبانی برخوردار است. البته تمام تلاش ما دفاع از عنوان قهرمانی خودمان در سارایوو است.

وی درباره اینکه حمایت‌ها از نظر اقتصادی چگونه است، گفت: طبیعی است تمام کشور از لحاظ اقتصادی با مشکلات مالی مواجه باشند، رشته ما هم از این قاعده مستثی نیست. البته الان دیگر بحث حرف زدن در میان نیست و باید تلاش کنیم با شرایطی که وجود دارد کنار بیاییم.

انتهای پیام/

کدخبر: 809623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟