رضایی: موفقیت در ورزش هیچگونه ضمانتی ندارد/ برای قهرمانی به بوسنی می‌رویم

هادی رضایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی والیبال نشسته اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب است و تصمیم داریم از روز یکشنبه هفته آینده اردوی دیگری به مدت یک هفته در زنجان برای بچه‌ها برنامه‌ریزی و تدارک دیده‌ایم. با نظر مشورتی که با سایر دوستان که در کادرفنی داشتیم 13 بازیکن را به این مرحله از اردوها دعوت کرده‌ایم و برای حضور در تورنمنت بین‌المللی که در ایران 19 مهرماه برگزار می‌شود خودمان را آماده می‌کنیم. در این تورنمنت تیم‌هایی نظیر آلمان و قزاقستان به همراه 3 تیم از ایران حضور دارند.

وی افزود: پس از پایان این تورنمنت مدتی را به بازیکنان استراحت خواهیم داد و پس از آن دوباره یک اردوی متصل به اعزام برای بچه‌ها در نظر گرفته‌ایم و پس از پایان این اردو برای حضور در قهرمانی جهان به بوسنی هرزگووین سفر خواهیم کرد.  

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره اینکه شرایط آمادگی ملی‌پوشان در چه حد است، گفت: تلاش می‌کنیم تا بچه‌ها به آن آمادگی که ما می‌خواهیم برسند. تمام برنامه‌ریزی ما این است در تورنمنتی که در خود ایران برگزار می‌شود کاری انجام می‌دهیم تا بچه‌ها پیش از سفر به بوسنی آمادگی خوبی برسند برای حضور در بوسنی و دفاع از عنوان قهرمانی جهان.

رضایی در مورد اینکه چه تضمینی برای موفقیت تیم ملی در بوسنی وجود دارد، بیان کرد: حقیقت امر اینکه کار سخت است ولی ما ایرانی‌ها همیشه توانسته‌ایم از پس کارهای سخت به خوبی بربیاییم. البته باید دانست موفقیت در ورزش هیچگونه ضمانتی ندارد مانند کشتی فرنگی که سال گذشته در اُسلو به 4 مدال طلا رسید و امسال در بلگراد حتی به یک مدال طلا هم نرسید و این مسائل نیز از شگفتی‌های ورزش حرفه‌ای است. در کنار آن ورزش به روز من مربی، بازیکنان و ... بستگی دارد. اما باید بگویم حد این بچه‌ها قهرمانی است چرا که در این مدت 12 اردو برای بازیکنان تدارک دیده‌ایم و از خانواده‌هایشان هم دور بودند.

وی در مورد اینکه شرایط حمایتی در این مدت چگونه بوده است، گفت: خوشبختانه مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان دست به دست هم دادند تا بهترین شرایط تمرینی و امکاناتی را برای ما فراهم کنند و اکنون وظیفه ما است تا برویم و قهرمان شویم. اتفاقات ناخواسته ورزش جریان دارد اما باز ما تلاش می‌کنیم برویم تا حقانیت خودمان را در آنجا به اثبات برسانیم. کمترین پتانسیل این بچه‌ها است که قهرمان شوند، هر چند مسابقات در بوسنی است و باید بدانیم شرایط میزبانی، داوری و .... به سود تیم میزبان است اما باز هم تلاش می‌کنیم بدون توجه به این مساله برای قهرمانی تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره اینکه آیا بازیکن دیگری به اردو دعوت خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: شرایط برای اضافه کردن بازیکن جدیدی به اردو نیست مگر اینکه بحث مصدومیت پیش بیاید تا در آن صورت نفر جدیدی را به اردو دعوت کنیم. اکنون بهترین‌های ایران در اردو هستند شاید در اردوهای قبلی نفراتی بودند که دارای شرایط مناسبی نبودند اما الان شرایط خوبی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 825701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟