مکاتبات مثبت سرمربی تیم ملی برای بازی دوستانه با آلمان و مصر/ برای صدور روادید منتظریم

به گزارش رکنا، تورنمنت چهار جانبه والیبال نشسته قرار بود از روز 19 مهر ماه با حضور تیم‌های ملی ایران، آلمان، قزاقستان و تیم «ب» کشورمان در تهران برگزار و حتی هماهنگی‌های لازم درخصوص برگزاری این تورنمنت با کشورهای میهمان نیز انجام شده بود، اما تیم‌های آلمان و قزاقستان در فاصله یک هفته تا شروع این رویداد، انصراف خود را اعلام کردند تا این تورنمنت به طول کامل لغو شود تا تیم ملی بدون انجام بازی دوستانه به بوسنی برود.

البته این در میان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بیکار ننشسته و صحبت‌های خوبی را با مربیان برخی تیم ها انجام داشته تا تیم ملی پیش از شروع رقابت‌ها 2 بازی دوستانه را در بوسنی در دستور کار خود قرار دهد.

از این‌رو قرار بر این است تیم ملی روزهای یازدهم و دوازدهم آبان ماه در دیدارهایی دوستانه با آلمان و مصر بازی دوستانه داشته باشد تا با آمادگی بیشتری به استقبال نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان برود.

تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران، آلمان و قزاقستان قرار است طی روزهای 10 تا 21 آبان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی بوسنی شرکت کنند.

همچنین در شرایطی که صحبت‌های فراوانی مبنی بر عدم صدور روادید از طرف کشور بوسنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مطرح شده است، هادی رضایی در واکنش به این اتفاق به خبرنگار رکنا گفت: از این بابت مشکلی نیست زیرا ما از مدت‌ها قبل برای بحث صدور پروسه روادید اقدام کرده‌ایم و فدراسیون هم به شدت پیگیر این است تا هر چه زودتر روادید ما برای حضور در بوسنی صادر شود.

وی افزود: خوشبختانه نکته مثبت هم این است که دولت بوسنی هم همگونه همکاری با ما دارد و این طور نیست که آن‌ها علیه ما کارشکنی کنند تا روادید ما صادر نشود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 833211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟