یوسفی: باشگاه‌ها چیزی به عنوان فوتبال پایه ندارند/ دلال‌ها پدر این فوتبال را درآورده‌اند

اکبر یوسفی بازیکن اسبق تیم ملی و پاس درباره آمار پایین گلزنی در لیگ برتر به رکنا گفت: وقتی باشگاه‌های ما در فوتبال پایه سازندگی ندارند همین می‌شود که آمار گلزنی پایین می‌آید. اما زدن 12 گل در 8 بازی فاجعه است. این برمی‌گردد به نوع تمرینات که اصولی نیست و وقتی به زمان بازی می‌رسد نتیجه‌های کم گل و حتی بدون گل رقم می‌خورد. زمان ما کلی مهاجم خوب داشتیم و تیم‌ها همه برای خود 3 یا 4 بازیکن گلزن داشتند ولی حالا کدام تیم به این صورت است و سازندگی در فوتبال کجا رفته است؟ پولی که امروز در فوتبال  خرج می‌شود را با زمان ما در نظر بگیرید تفاوت از زمین تا آسمان است.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که نیمکت خوب دارند از این حیث مشکلی ندارند و تیم‌های الان همه حاضری خور هستند و واقعا به 4 تیم نمی‌رسد تعداد تیم‌هایی که نیکمت خوب دارند. زمین‌های خاکی کجا رفته است؟ زمان ما همه از دل زمین خاکی بیرون آمدند و رشد کردند و الان با کلی آموزش فقر گلزنی داریم و در زمینه فوتبال پایه خیلی ضعیف هستیم. کاری به فدراسیون ندارم و این ضعف مدیران عامل باشگاه‌ها را می‌رساند که در عقد قرارداد فقط به فکر ستاره‌ها  هستند و در فوتبال سنین پایین خود خرج نمی‌کنند.

من مدتهاست فوتبال را حرفه‌ای نگاه نمی‌کنم و واقعا ارزش تماشا ندارد و خیلی از قدیمی‌ها اصلا حس و حال دیدن فوتبال لیگ برتر را ندراند و باشگاهای سازنده مقل عقاب، تهرانجوان، ژاندارمری ، وحدت و پاس کجا رفتند و پول و دلال‌ها فوتبال را نابود کرده‌اند.

انتهای پیام/

کدخبر: 832425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟