رضوانی: از ظرفیت چیریچ نهایت بهره را می‌بریم/ گروه سختی در قهرمانی آسیا داریم

محسن رضوانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط فعلی رشته واترپلو اظهار داشت: در حال حاضر مسابقات استعدادهای برتر که 10 تیم شامل می‌شود را برگزار می‌کنیم. خوشبختانه مسئله‌ای که ما را امیدوار کرده این است که کیفیت فنی بازیکنان جوان روز به روز بهتر می‌شود. انشاالله بتوانیم شرایط خوبی را برای آینده در این رشته به وجود بیاوریم.

وی افزود: تیم ملی واترپلو بامداد امروز (سه‌شنبه) برای اردوی تدارکاتی و همچنین انجام چند بازی دوستانه به یونان سفر کرد و چیریچ هم در یونان به تیم اضافه می‌شود. با تصمیم کادرفنی هفته نخست ملی‌پوشان به انجام تمرینات خواهند پرداخت و در هفته دوم باید در یک تورنمنت که چند تیم خوب در آن حضور دارند به رقابت بپردازیم. به نظرم این دیدارها می‌تواند تاثیر به سزایی در آمادگی بیشتر بازیکنان داشته باشد و انشاالله در آنجا شاهد کسب بهترین نتایج از طرف بچه‌های واترپلو باشیم. پس از بازگشت به ایران تنها یک هفته فرصت پیش‌روی بچه‌ها است و پس از آن دوباره باید به تایلند بروند. 

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره اینکه چه نظری درباره قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا دارد، تصریح کرد: واقعأ گروه سختی است اما با این وجود نگاه کادرفنی و خود بچه‌ها روی این اصل است که برای موفقیت باید همه را ببریم. متاسفانه تیم‌های ازبکستان و قزاقستان از بازیکنان کشورهای دیگر در ترکیب خود استفاده می‌کنند و همین موضوع کار را سخت می‌کند اما امیدواریم با انگیزه بالای خود بازیکنان و دانش بالای کادرفنی از این گروه سخت با بهترین نتایج به دور بعدی برویم. باید از کادرفنی و حتی بازیکنان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم زیرا با کمترین توقع و حاشیه کار را پیش می‌ببرند.

رضوانی درباره اینکه آینده چیریچ در ایران به چه صورت است، اظهار داشت: چیریچ از دی ماه سال گذشته رسمأ قراردادی با ما ندارد اما با توجه به تعهد شفاهی که به ما داده در قهرمانی آسیا کنار ما حضور دارد پس از آن اگر بتوانیم چیریچ را نگه داریم جزو اتفاقات عالی ورزش ایران است. علت اینکه اینجا را ترک کرد مشکلات خانوادگی‌اش بود. واقعأ بحث مسائل مالی در پیش نبود زیرا باشگاه المپیاکوس 2 برابر پولی که از ما می‌گیرد از باشگاه یونانی دریافت می‌کند. باید تصمیم بگیریم در چه رده‌های سنی از او استفاده کنیم یا حتی حفظ او روی نیمت تیم ملی یا مشاور باید بنشینیم و با باشگاه تحت قرارداد او در یونان مذاکرات داشته باشیم.خوشبختانه رییس فدراسیون یونان با توجه به اینکه مانند من در کمیته فنی فدراسیون جهانی حضور دارد و روابط دوستانه‌ای هم بین ما حکفرما است امیدواریم بتوانیم مجددأ افتخار همکاری با چیریچ را داشته باشیم. ما سعی داریم از ظرفیت مربی با دانشی همچون چیریچ بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 831984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟