پیوس: پرسپولیس مقابل مس رفسنجان محکوم به برد است/ لوکادیا کیفیت خود را به همه ثابت کرده

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با رکنا، در مورد وضعیت پرسپولیس در 2 بازی گذشته اظهار داشت: در 2 بازی اخیر شاگردان یحیی گل‌محمدی تمرکز لازم را نداشتند و همین موضوع سبب شد تا نتوانند برابر سپاهان و تراکتور نتیجه مطلوبی بگیرند. اکنون دغدغه کادرفنی باید این باشد که بتواند از نظر ذهنی بازیکنان را آماده کنند.

وی افزود : تیمی که مدعی قهرمانی است باید در برابر تمام تیم‌ها کیفیت خوبی از خود نشان دهد و نتیجه بگیرد و اصلا مهم نیست نام تیم مقابل چیست و چه بازیکنانی را در اختیار دارد و شما باید مقابل حریفان مستقیم به پیروزی برسید. البته جای نگرانی وجود ندارد گل محمدی به خوبی از شرایط آگاه است و پرسپولیس به روزهای خوب خود بازمی‌گردد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد عملکرد لوکادیا گفت: لوکادیا کلاس خود را به خوبی نشان داده است و ثابت کرده مهره ای تاثیرگذار است و می‌تواند شرایط را عوض کند. اما این مهاجم در محوطه جریمه بازیکن خطرناکی است و هر چه به دروازه حریفان نزدیک تر باشد مثمر ثمر تر خواهد بود. این وظیفه هافبک‌ها است تا وی را تغذیه کنند در غیر این صورت شما بهترین مهاجم را هم در اختیار داشته باشید عملا به کار شما نخواهد آمد.

پیوس در پایان در مورد بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان بیان کرد: مس تلوکادیا ا کنون شکست ناپذیر بوده و مسلما گل‌محمدی و شاگردانش کار سختی برابر این تیم دارند. پرسپولیس در این بازی به برد محکوم است و باید در این بازی خانگی با یک بازی حساب شده به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 831975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟