عربشاهی: مقابل تراکتور ترسو بودیم/ اسدبیگی در حد پرسپولیس نیست/ درک نمی‌کنم چرا ترابی پنالتی زد

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شکست پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: متاسفانه یحیی در بازی‌هایی که میزبان هستیم هم چهار-دو-سه-یک بازی می‌کند و از این کار تعجب می‌کنم. تیم تراکتور از بالا پرس میکرد و بازیکنان ما را تحت فشار می‌گذاشت تا عملا مجبور به توپ‌های بلند شویم و در نیمه اول حتی یک توپ هم به لوکادیا نرسید.

وی افزود: ما مهره‌های خوبی داریم و حتی نیمکت تیم هم قوی است و شکست قابل قبول نیست و حیف شد که مفت 3 امتیاز را از دست دادیم. دلیل این همه احتیاط را نمیفهمم و کلا مخالف بازی کردن همزمان 2 هافبک دفاعی هستم.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: تیم ما باید با 2 مهاجم بازی کند و بجای اینکه از بازیکن جوانی مثل عبدی استفاده کنیم تا تیم شکل هجومی به خود بگیرد، به اسدبیگی بازی می دهیم که اصلا در حد پرسپولیس نیست.

وی درخصوص غیبت کاپیتان پرسپولیس گفت: امید عالیشاه سال‌های سال است که در تیم ما میدرخشد و غیبت او مشهود بود اما باز هم به قدری بازیکن داشتیم که بتوانیم از سد تراکتور بگذریم. سیامک و کمال چرا بازی نمی‌کنند؟ چرا عبدی به نیمکت دوخته شده و حتی از پاکدل استفاده نمی‌شود؟

عربشاهی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود پنالتی را لوکادیا بزند، عنوان کرد: باید یحیی در این خصوص پاسخگو باشد چون ضربه به توپ لوکادیا با ترابی قابل مقایسه نیست. اصلا درک نمی کنم چرا ترابی پنالتی زد!

انتهای پیام/

 

کدخبر: 830497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟