پیوس: گل‌محمدی شایستگی‌اش را به اثبات رسانده/ پرسپولیس هنوز نیاز به بازیکنان جدید دارد

فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج پرسپولیس در فصل گذشت گفت: به نظرم پرسپولیس نتیجه بدی نگرفت. این تیم در این فصل با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کرد و همین موضوع باعث شد تا این تیم نتواند قهرمانی خود را بار دیگر تکرار کند. 5 قهرمانی پیاپی کار هر تیمی نیست و پرسپولیس موفق شد به این رکورد برسد؛ هر چند اگر این فصل مشکلات مالی و نابسامانی وضع مدیریت باشگاه و تغییرات زیاد نبود این تیم می توانست برای ششمین بار پیاپی قهرمانی لیگ برتر شود. 

 وی در خصوص بازیکنان جدید پرسپولیس و فعالیت این تیم در نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر تیم بزرگی نیاز به بازیکنان بزرگ و با تجربه دارد. خدا را شکر 3 خرید فعلی پرسپولیس بازیکنان با کیفیت و ملی پوش هستند و این موضوع می‌تواند کمک زیادی به  این تیم بکند. اما موضوع مهم این است که ما نباید تنها به جذب این 3 بازیکن بسنده کنیم. پرسپولیس در برخی پست‌های دیگر نیاز به تقویت دارد و باید بازیکنان با کیفیت دیگری خریداری شود تا بتوانند شرایط را برای این تیم تغییر دهند.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد حضور ادامه همکاری این باشگاه با «یحیی گل‌محمدی» گفت: گل‌محمدی مربی خوب و بزرگی است و در این سال‌ها در عرصه مربیگری در تیم‌های که حضور داشته به خوبی شایستگی خود را به اثبات رسانده است. متاسفانه در فوتبال ما تا تیمی نتیجه نمی گیرد همه تقصیرها را به گردن مربی می اندازند که این درست نیست. ما باید نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم. زمانی که تیمی نتیجه مطلوب را نمی‌گیرد فاکتورهای مختلفی دخیل است. پرسپولیس در فصلی که گذشت با مشکلات مختلفی مواجه بود که ما  باید تمامی آنها را در نظر بگیریم و بعد از سرمربی تیم انتقاد کنیم. من مطمئن هستم گل‌محمدی بار دیگر روزهای شیرینی را برای پرسپولیس رقم می‌زند. 

پیوس خاطرنشان کرد: رمز موفقیت پرسپولیس در این سال‌ها اتحاد و همدلی بوده است. ما وقتی به فینال آسیا رسیدیم که تنها 14 بازیکن داشتیم و این به خوبی نشان می دهد شما برای موفقیت نیاز به مولفه های مهمی هم چون همبستگی دارید. از هواداران می‌خواهم به حواشی توجه نکنند و اولویت اول و آخر خود را حمایت از کادرفنی و بازیکنان قرار دهند و امیدوارم با تقویت پرسپولیس این تیم بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود و شایستگی‌های خود را به اثبات برساند. 

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص شرایط این تیم در آستانه رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه ما به راحتی زمانی که در اختیار داریم را داریم از دست می دهیم  و این در حالی است که رقیبان ما در آسیا با تیم های بزرگ دنیا بازی می‌کنند و خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کنند. اگر به دنبال نتیجه‌گیری در جام جهانی هستیم باید هر چه زودتر به فکر چاره بود و با برنامه‌ریزی و هدف گذاری به فکر موفقیت بود. ما در نیمکت تیم ملی بازیکنان خوبی داریم که در اروپا بازی‌ می‌کنند و عملکرد خوبی دارند و آرزویی هر کسی است که این بازیکنان را در اختیار داشته باشند و به طور حتم با آنها می توان در جام جهانی به موفقیت رسید.

انتهای پیام/

کدخبر: 790620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟