رجائیان: نتایج آلومینیوم تا اینجای فصل ضعیف‌تر از پیشبینی‌ها بوده/ من و رحمتی اصراری به ماندن نداریم!

محمد رجائیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص آخرین شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که لیگ امسال یک لیگ کاملا متفاوت نسبت به سال های گذشته است. سال های گذشته با شروع لیگ شاید همه می دانستیم کدوم تیم ها در بالای جدول قرار خواهند گرفت و رقابت قهرمانی بین آنها خواهد بود و کدام تیم ها باید برای بقا رقابت کنند. خدا را شکر امسال لیگ با کیفیتی داریم و تیم های خوبی در لیگ حضور دارند و باشگاه ها سرمایه گذاری خوبی کرده اند.

وی افزود: باشگاه آلومینیوم و مدیران این مجموعه با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته رقم خود در این فصل دیدگاه و رویکرد متفاوت تری به تیم داشته اند. همین موضوع باعث شد ما خیلی زود برای لیگ بیست و دوم برنامه ریزی کنیم و کار خود را استارت بزنیم. درست است تیم ما تا بدین جای فصل نتیجه نگرفته و نتایج آنی نبوده که مورد رضایت ما و هواداران باشد و ما از این باب عذرخواه آنها هستیم. ما طبق برنامه ای و صحبت های که با مهدی رحمتی داشتیم و با توجه به هزینه های که صورت گرفته به دنبال روند رو به رشد خود در فصل گذشته و نتیجه گیری بهتری هستیم. انصافا جز بازی با هوادار که مستحق شکست بودیم در سایر بازی ها نمایش خوبی داشتیم به خصوص در تقابل با تراکتور و پرسپولیس که از تیم های خوب لیگ هستند آن هم برابر تیمی مثل ما که تغییرات زیادی داشته و جوان گرایی کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما در باشگاه آلومینیوم طی جلساتی که با مدیران شرکت و اعضای هیات مدیره و علی الخصوص آقای محسن محمدی سهام دار اصلی شرکت که نگاه ویژه ای داشته ایم به دنبال ساختاری سازی هستیم. به عنوان مثال ما ورزشگاه امام خمینی را تجهیز کرده ایم. با افتخار می گویم که در رده تیم های پایه با الگو برداری از باشگاه سپاهان به دنبال پرورش استعداد هستیم و با افتخار می گویم ما در این زمینه به نوعی خواهر خوانده باشگاه سپاهان شده ایم و از تجربیات آنها بهره می بریم و در مسیر حرفه ای سازی هستیم. نام هواداران ما تاکنون در جایی ثبت نشده است و طبق مذاکراتی که با یکی از بانک ها داشته ایم قرار است به زودی کارت هواداری برای هواداران صادر شود.

رجائیان در خصوص الزام انتشار قراردادهای باشگاه های صنعتی به دستور سازمان خصوصی سازی بیان کرد : محوریت کار ما در باشگاه از همان روزی که حضور پیدا کردم شفافیت بوده است. سازمان خصوصی سازی تمامی اطلاعات بازیکنان از نام خودش تا مدیربرنامه میزبان قرارداد و آپشن ها را خواسته است و ما افتخار میکنیم پیش از اینکه صحبتی برای سقف قرارداد مطرح بشود ما در این باشگاه سقف قرارداد داشته ایم و تمامی این اطلاعات را در اختیار سازمان بورس و سازمان خصوصی قرار داده ایم و ما اولین باشگاه خصوصی هستیم که این اطلاعات را در اختیار این سازمان قرار داده ایم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در خصوص اینکه تا چه زمانی به مهدی رحمتی و کادرفنی این تیم برای نتیجه گیری مهلت خواهد داد بیان داشت: مهدی رحمتی یک برنامه و چشم انداز را که در جلسه با هیات مدیره داشته اند مطرح کردند. بر اساس این برنامه چند هدف گذاری مطرح شد که اولین آن حضور در بین تیم های برتر لیگ است و بعد حضور در میانه جدول و بعد از آن تلاش برای بقا در لیگ بود که با توجه به هزینه های که داشته ایم هدف ما حضور در بین تیم های میانه جدول تعیین شده است. ما با توجه به شرایط و تغییراتی که داشتیم این روزها را پیش بینی کردیم و اگر دقت کنید برخی تیم ها که هزینه چند برابری داشتند نیز ناکام بودند و ما هنوز چیزی را از دست نداده ایم فقط بدشانس بودیم بر خلاف اینکه نمایش خوبی داشتیم. نه من نه مهدی رحمتی وقتی ببینیم نمی توانیم کار آمد باشیم خود ما اصرار به ماندن نداریم چون چیزی که مهم است نام آلومینیوم و هواداران این تیم هستند و مطمئن هستم به زودی هواداران را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 830549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟