رجائیان: مخالف شوهای تبلیغاتی در نقل‌وانتقالات هستیم/ ماندن در آلومینیوم به نفع پورحمیدی است

«محمد رجائیان» مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌و‌گو با رکنا، درخصوص وضعیت نقل‌وانتقالات تیمش اظهار داشت: مجموعه آلومینیوم، شرکت و هیات مدیره و مدیرعامل دارد. سقف بودجه ما هم مشخص شده و در کل با شوهای تبلیغاتی در خصوص خرید و فروش بازیکنان مخالف هستیم. با سرمربی تیم‌ هماهنگ کردیم و قرارمان بر این شد که قبل از هرچیز شاکله تیم حفظ شود تا بعد از آن بتوانیم با خریدهای درست شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

وی در واکنش به انتشار بیانیه‌ای توسط این باشگاه مبنی بر جلوگیری از هزینه‌های گزاف برای خرید بازیکنان ادامه داد: متاسفانه درحال حاضر موضوع تورم در سطح کشور وجود دارد. زمانیکه مبلغ قرارداد بازیکنانی از یک رقمی به رقمی دیگر سیر صعودی پیدا می‌کند. گفتن و شنیدن آن توسط مردم می‌تواند آن‌ها را نسبت به فوتبال بدبین کند و درست است که یکی از سرگرمی‌های مردم ما فوتبال است ولی عمده طرفداران این ورزش از قشر متوسط رو به پایین جامعه هستند. به همین دلیل ظلم است در این شرایط اقتصادی باشگاهی بخواهد بابت خرید بازیکنی پول‌های هنگفت پرداخت کند که با واقعیت هم‌خوانی نداشته باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به اینکه آیا موضوع سقف قرارداد با واکنش منفی بازیکنان همراه نمی‌شود ادامه داد: به هرحال کار آسانی نیست. مثلا با یکی از بازیکنان تیم‌مان از ساعت 3 بعد ازظهر تا یک بامداد مذاکره کردیم تا موفق شدیم با او توافق کنیم. البته بازیکنان هم حق دارند. آن‌ها به ما می‌گویند که حاضر به بازی در این تیم با این مبلغ قرارداد نیستیم. چرا که یکی از بازیکنان با شرایط مشابه ما به یک باشگاه لیگ برتری دیگر رفته فلان قدر پول گرفته است. چرا من باید با این دستمزد کار کنم؟ در هر صورت نوع برخورد ما با نقل و انتقالات واقع‌گرایانه بوده و اگر بازیکن جوان بخواهیم با آن‌ها قرارداد بلندمدت امضا خواهیم کرد و اگر سن بالا باشند رقمی را می‌گیرند که میدانند با توجه به آن در یک سال باید برای تیم ما ارزش آفرینی کنند.

رجائیان در مورد تمدید قرارداد با « مهدی رحمتی » سرمربی این تیم ادامه داد: زمانیکه آقای رحمتی به تیم ما آمدند، آلومینیوم دچار یک بحران فکری و روانی شده بود. علارغم اینکه آقای خطیبی در تیم خوب کار می‌کردند ولی در چندین هفته نتایج ما گره خورده بود. به همین خاطر با آقا مهدی برای 8 بازی قرارداد امضا کردیم. همان زمان قرارداد ما با ایشان یک سال و نیم بود. خوشبختانه پس از حضور او نتایج خیلی خوبی گرفتیم. به همین خاطر با نظر هیئت مدیره شرکت و باشگاه قرادادشان را تمدید کردیم.

وی در مورد شرایطی «حسین پورحمیدی» گلر آلومینیوم که به صورت قرضی از تراکتور راهی این تیم شده بود ادامه داد: در حال مذاکره با باشگاه تراکتور هستیم. امیدواریم که مسئولین باشگاه تراکتور هم به ما فکر کنند و هم به پورحمیدی. او فصل بسیار خوبی را در تیم پشت سر گذاشت جز نفرات اصلی‌مان در این فصل بودو شاید اگر قرار باشد به تیم دیگری برود نتواند فیکس بازی کرده توانایی‌اش را نشان دهد. این موضوع ممکن است در آینده فوتبالی‌اش تاثیر بگذارد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 796286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟