رجائیان: تکلیف واگذاری استادیوم اراک به باشگاه آلومینیوم مشخص نیست/لیگ را با انگیزه آغاز می‌کنیم

به گزارش رکنا، «محمد رجائیان» شامگاه 11 تیرماه، درنشست خبری با اشاره به نواقص استادیوم اراک برای میزبانی مسابقات لیگ برتر افزود: به جز زمین چمن مناسبی که این استادیوم دارد، در سایر بخش‌ها، ترمیم و بازسازی ضروری است و با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع مسابقات نداریم، امیدواریم واگذاری این استادیوم به باشگاه آلومینیوم بزودی تعیین تکلیف شود تا نسبت به آغاز روند رفع اشکالات و نواقص اقدام کنیم.

وی درخصوص روند نقل و انتقالات تیم آلومینیوم اراک گفت: خوشبختانه تاکنون 70 درصد اهداف نقل و انتقالاتی تیم محقق شده و البته باید اعلام کنم تیم آلومینیوم اراک از ابتدا برای جذب بازیکن جدید سقف مالی داشته و به گونه‌ای عمل شده که اکنون صحبت از فساد در برخی باشگاه‌ها است، خط قرمزها در تیم ما رعایت شده‌ است.

رجائیان درخصوص برنامه تیم درفصل آتی گفت: جذب بازیکنان جوان برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک از برنامه‌های اولویت‌دار هیات مدیره باشگاه بوده و بیشتر بازیکنانی که سرمربی برای فصل جدید معرفی کرده و جذب تیم شده‌اند، ‌ جوان و باانگیزه هستند.

وی درخصوص جدایی سلیمان‌زاده افزود: تیم آلومینیوم برای نخستین بار با فروش «رامتین سلیمان‌زاده» توانست علاوه بر جذب یک بازیکن از تیم مس رفسنجان، برای باشگاه درآمد مناسبی کسب کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان بار دیگر به مشکلات استادیوم خانگی تیمش اشاره کرد و افزود: در صورت عدم رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) ، فدراسیون فوتبال به تیم آلومینیوم اجازه بازی در این استادیوم را نخواهد داد و اگر هم مجوز میزبانی را بگیریم، راضی به ایجاد مشکل برای هواداران به دلیل مشکلات زیرساختی نیستیم و به ناچار بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 799530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟