بیگدلی: می‌خواهم در کمیسیون ورزشکاران برای دنیا مثمرثمر باشم/ باید در بوسنی هوشیار باشیم

صادق بیگدلی در گفت‌وگو با رکنا، درباره انتخابش به‌عنوان یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی پاراوالیبال اظهار داشت: کمیسیون ورزشکاران پاراوالیبال چند روز پیش ایمیلی به ورزشکاران پاراوالیبال رسید و همه ورزشکاران این رشته که سابقه حضور در ادوار مختلف بازی‌های پارالمپیک را داشتند، می‌توانستند در رأی‌گیری شرکت کنند. انتخابات به صورت آنلاین بود و من توانستم خوشبختانه در قسمت آسیا رأی بیاورم و در مرحله بعدی هم که انتخابات بین ورزشکاران جهانی بود بین چند ورزشکاری که خود فدراسیون جهانی والیبال نشسته اعلام کرده بود توانستم در آنجا نیز جزو پنج نفری باشم که وارد کمیسیون ورزشکاران شوم.

وی ادامه داد: بالاخره در بحث داشتن کرسی‌های بین‌المللی ایران همیشه خیلی ضعیف عمل کرده است و من در این قضیه سعی می‌کنم هم صدای بازیکنان والیبال نشسته کشورم باشم و هم از آسیا نظرات و مواردی که به بهبود روند والیبال نشسته و زیباکردن و بیشتر شناساندن این رشته به مردم کمک می‌کند قدم‌های مثبتی برداریم.

ملی‌پوش والیبال نشسته دراره شرایط اردویی این تیم پیش از اعزام به بوسنی گفت: تا به الان و طبق نظر کادرفنی تیم ملی سیزدهم مرحله اردو پشت سر گذاشته‌ایم و آخرین مرحله در زنجان بود که 3 روز پیش خاتمه یافت. اردوهای خوبی تا الان داشته‌ایم و بچه‌ها از نظر آمادگی به شرایط خوبی دست یافته‌اند و انشاالله در تورنمنتی که میزبانی آن بر عهده کشور ماست و تیم هایی از جمله آلمان و قزاقستان به همراه 2 تیم از ایران است رفته رفته به فرم صدردصدی خودمان را برسانیم. پس از آن باید در اردوی متصل به اعزام حضور پیدا کنیم.

بیگدلی تصریح کرد: خداراشکر با توجه به شرایط موجود نسبت به شرایط فعلی تمام تلاش مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و خود فدراسیون بر این بوده تا شرایط خوبی را برای ما فراهم کنند.  البته شرایط در روز مسابقات با تمرینات زمین تا آسمان متفاوت است به این دلیل که بوسنی میزبانی است و از تمام خود چه در بحث امکانات و چه از نظر داوری و چه تماشاگر و ... استفاده می‌کند تا جام قهرمانی را در خانه نگه دارد و ضمن اینکه آن‌ها می‌خواهند از حیثیت خودشان هم دفاع کنند زیرا در چند سال اخیر مقابل ما بازنده بوده‌اند و می‌آیند تا آن باخت‌ها را جبران کنند. 

وی درباره بازی با بوسنی گفت: تقریبا 13 سال پیش تجربه بازی با بوسنی را در خاک خود آن کشور داشته‌ایم. بالاخره شرایط سختی است زیرا به طور حتم دست به هر حربه‌ای می‌زنند تا از نظر ذهنی و روحی ما را آشفته کنند و همین امر باید خیلی هوشیار باشیم تا وارد جنگ روانی آن‌ها نشویم. انشاالله با شرایط سختی که پیش‌بینی می‌کنیم بار دیگر با جام قهرمانی به خانه بازگردیم.

ملی‌پوش والیبال نشسته در خصوص اینکه چه قولی به مردم می‌دهند، اظهار داشت: مثل همیشه قول می‌دهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا دست پر بازگردیم اگر چه پیش‌بینی رنگ مدال سخت است اما امیدوارم مانند همیشه با مرغوب‌ترین مدال به ایران بیاییم.

انتهای پیام/

کدخبر: 828811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟