نام مستعار جدید مسی توسط بازیکنان آرژانتین

به گزارش رکنا، لئو مسی نقش تاثیرگذاری در بُرد 3 بر صفر آرژانتین مقابل هندوراس در دیداری دوستانه ایفا کرد و پس از پایان بازی مجبور شد شوخی‌های برخی از هم تیمی‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی تحمل کند.

مهاجم پاری سن ژرمن 2 گل از 3 گل آلبی سلسته را به ثمر رساند که یکی از آن‌ها از روی پنالتی بود و "رودریگو دی پل" و "پاپو گومز" نام مستعاری را که با آن به مسی اشاره می‌کنند، کشف کردند.

در ادامه این مطلب اینطور آورده شده است: یک شب خوب دیگر با تیم. یک بار دیگر از حمایت شما سپاسگزارم. مسی نیز در اینستاگرام خود نوشت. رودریگو دی پل، بازیکن اتلتیکو مادرید که از فرصت استفاده کرد و از پاپو گومز نام برد، پاسخ داد: "راسو چگونه گاز می‌گیرد و در جواب هافبک سویا نوشت: راسو دیوانه است.

این شوخی‌ها نشان‌دهنده فضای عالی و هماهنگی خوب بین همه بازیکنان تیم آرژانتین است، همانطور که خود مسی نیز اذعان داشت: «ما از هر لحظه‌ای که با هم هستیم لذت می‌بریم. همچنین وقتی نوبت به کار می‌رسد، خود را بسیار جدی آماده می‌کنیم. این آخرین باری است که می‌توانیم همه با هم باشیم و باید روی خیلی چیزها کار کنیم. بعد از اولین بازی جام‌جهانی چیز زیادی وجود نخواهد داشت. ما باید از هر لحظه استفاده کنیم تا به رشد خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 828277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟