کلوپ: خورد شدم/ گاهی اوقات می خواهم 8 بازیکن را تعویض کنم!

به گزارش رکنا، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش را برای بازی مقابل آژاکس آماده می کند در خصوص شکست 4 بر 1 مقابل ناپولی که بدترین شکست آنها در لیگ قهرمانان از سال 1966 بود گفت: با تمامی بازیکنان جلسه ای برگزار کردیم. من بازی را چندین و چند بار از ابتدا نگاه کردم و صادقانه بگویم واقعا یک نمایش وحشتناک بود. بچه ها این را می‌دانستند و دیدن دوباره بازی برایشان سخت بود. از زمانی که به لیورپول آمده‌ام تنها چند بازی بد داشتیم و این یکی از بدترین‌ها بود.

کلوپ ادامه داد: همه بازی مقابل آستون ویلا را به یاد دارند(در سال 2020 لیورپول با نتیجه 7 بر 2 مقابل استون ویلا شکست خورد). در آن بازی چندین حرکت از خود نشان دادیم، اما مقابل ناپولی هیچ کاری نکردیم. باید بفهمیم چرا این اتفاق رخ داد. به نظر من 8 نفر از ترکیب تیم کاملا پایینتر از سطح خود بودند و سه بازیکن دیگر هم روز خوبی نداشتند، فقط معمولی بودند.

لیورپول در آن بازی در نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر عقب افتاد، با اینکه آنها در نیمه دوم نمایش بهتری را از خود نشان دادند اما در نهایت به نتیجه ای بهتر از 4 بر یک دست نیافتند. پس از شکست 5 بر یک مقابل آژاکس در 56 سال قبل، این بازی بدترین شکست آنها در این رقابت بود.

در آخر زمانی که خبرنگار از کلوپ پرسید آیا وقفه در لیگ و بازی نکردن مقابل ولورهمپتون باعث شده آنها ریتم خود را از دست بدهند پاسخ داد: ریتم؟ کدام ریتم؟ ما هیچ ریتمی نداشتیم! اصلا بازی را دیده اید؟ از دست دادن چنین ریتمی قطعا به نفع تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 825196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟