هدایی: هدفم درخشش در چین است/ برای خودم اهدافی ترسیم کرده‌ام

امیر حسین هدایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی خودش برای حضور در قهرمانی جهان اظهار کرد: پس از بازگشت از کشورهای اسلامی تمریناتم را رها نکردم و در 2 نوبت به تمرین پرداختم تا با شروع اردوها از فرم بدنی خوبی برخوردار باشم. خوشبختانه وضعیت بدنی‌ام راضی‌کننده است و با حضور در اردوها تمام تلاشم را می‌کنم تا به شرایط بهتری برسم که انشاالله در روز مسابقه به اوج آمادگی که مدنظر خودم و مربی‌ام است برسم.

وی درباره حضورش در مسابقات تیمی قهرمانی جهان گفت: مسابقات قهرمانی جهان از اهمیت زیادی برای مسئولان و همچنین خودم برخوردار است. هدفم این است که بهترین نتیجه را بگیرم. در جهانی همه چیز بستگی به قرعه دارد، اگر با قرعه خوبی مواجه شوم، می‌توانم تا مراحل بالا نیز پیش بروم. درست است کشور چین به همراه ژاپن و برخی کشورهای دیگر مدعی اصلی شانس مدال هستند اما ما هم برای خودمان اهدافی که ترسیم کرده‌ایم که باید به آن برسیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ادامه داد: پس از موفقیت در کشورهای اسلامی انگیزه و انرژی‌ام بیشتر از قبل شده است و انشاالله همین روند را در جهانی هم ادامه دهم تا بتوانم در رنکینگ به جایگاه واقعی خودم نزدیک شوم و هم نشان دهم سطح تنیس روی میز در صورت حمایت مسئولان کمتر از سایر رقبای ما نیست.

هدایی عنوان کرد: در پایان می‌خواهم از حمید احسانی‌مهر که پدرانه برای رشد من در تنیس روی میز تلاش کرد و هیات استان تهران که فضای خوبی را به وجود آورد و سایر مسئولان تشکر کنم و امیدوارم با کسب نتایج خوب، پاسخ مناسبی به زحمات آن‌ها بدهم. البته خانواده‌ام هم در این موفقیت‌ها نقش به سزایی داشته‌اند و امیدوارم به شکل خوبی پاسخ زحمات آن‌ها را بدهم.

انتهای پیام/

کدخبر: 824568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟