آمار عجیب خط حمله ذوب آهن/ برنامه «تارتار» برای معضل پیش آمده چه خواهد بود؟

به گزارش رکنا، شب گذشته هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که از این بین 2 دیدار به تساوی کشیده شد. در حساسترین آن‌ها سپاهان به مصاف آلومینیوم اراک و مس کرمان نیز میزبان ذوب آهن اصفهان بود.

نکته جالب در خصوص این 2 بازی اینکه تیم‌ ذوب آهن از ابتدای لیگ 22 موفق به کسب پیروزی نشده‌ و در هر 6 دیدار نخست لیگ به تساوی دست پیدا کرده‌ است. این آمار عجیب در حالی به ثبت رسید که ذوبی‌ها در اکثر دوره‌های  لیگ برتر جز تیم‌های بالای جدول بوده برای قهرمانی و حضور در آسیا تلاش کرده‌اند.

اما با این حال خط حمله تیم تارتار تعریفی ندارد از «سجاد آشوری» که اولین خرید نقل و انتقالاتی فصل گذشته ذوبی‌ها محسوب می‌شود تا «محمدرضا سلیمانی» مهاجم بلندقامت اهل همدان که راهی این تیم شد، هیچ کدام موفق به گلزنی نشده‌اند. بدشانسی ذوبی‌ها جایی تکمیل شد که «سعید باقرپسند» نیز در ابتدای رقابت‌های لیگ به دلیل پاره شدن رباط صلیبی فصل را از دست داد تا قادر به همراهی تیمش تا مدت‌ها نباشد. 

به هرحال کسب 6 تساوی در 6 دیدار ابتدایی لیگ برتر با آمار 3 گل زده و 3 گل خورده و قرار گرفتن ذوب آهن در رده 10 جدول زنگ خطر جدی برای «مهدی تارتار» و شاگردانش محسوب می‌شود. حال باید دید که در نهایت کادرفنی این تیم چه چاره‌ای برای این معضل اندیشه خواهند کرد. 

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

کدخبر: 824461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟