نمازی:کار کی‌روش دشوار خواهد بود/ این نیست که بیاید و معجزه کند

امید نمازی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازگشت دوباره کی‌روش به نیمکت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: واقعیت امر این است حق اسکوچیچ بود روی نیمکت تیم ملی در جام‌جهانی حضور داشته باشد با اینکه فکر می‌کردم در روش بازی و نگاه کادرفنی به عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی یک تغییر و تفکر ایجاد شود. حق او نشستن روی نیمکت تیم ملی بود. چون او بود که در مقطعی که تیم ملی در خطر حذف مرحله مقدماتی جام‌جهانی بود، کار را دست گرفت و توانست بعد از ویلموتس تیم را به جام جهانی برساند و این کار بزرگی بود که نباید آن را بی ارزش جلوه داد. 

وی افزود: اکنون کی‌روش به تیم ملی بازگشته است و باید در این زمان از او حمایت کنیم و چاره‌ای هم نیست. فکر هم نمی‌کنم در این زمان مربی پیدا شود تا بتواند از سطح خوبی به مانند کی‌روش برخوردار باشد. او هر چه نباشد بالاخره نسبت به نحوه بازیکنان و تیم ملی آشنا است. 

مربی اسبق تیم ملی درباره اینکه اگر از طرف کی‌روش به او پیشنهاد همکاری داده شود پاسخ او به این پیشنهاد چیست، اینطور پاسخ داد: در چند سالی که از کی‌روش جدا شدم، شاید 3 یا چهار بار با او تماس داشتم. رابطه ما بهتر شده است ولی فکر نمی‌کنم رابطه‌ای باشد که بخواهیم همکاری کنیم نه از طرف او نه از طرف من. 

نمازی با اشاره به اینکه این مربی پرتغالی مطمئناً ساختار دفاعی تیم ملی را دوباره پیاده می‌کند، تصریح کرد: این می‌تواند به تیم ملی در جام‌جهانی کمک کند. اگر در کار دفاع تیمی خوب باشیم، با بازیکنان تهاجمی و با کیفیتی که می‌توان گفت بهترین نسل هستند، ایران می‌تواند به هر تیمی صدمه بزند. کار کی‌روش دشوار خواهد بود و این نیست که بیاید و معجزه کند ولی در مقایسه با مربیان دیگر، او می‌تواند بهتر کار را جمع کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 823321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟