علیزاده: علوی مظلوم‌نمایی نکند/ با سنگ و چوب ما را کتک زدند

«علی علیزاده» در گفت‌وگو با رکنا، در مورد اتفاقات و حواشی بازی تیم های فولاد و مس رفسنجان اظهار داشت: ما را خیلی اذیت کردند. به حدی که وقتی داور دید نارنجک ، سنگ و چوب و دیگر اشیا را به سر ما می زنند، بازی را متوقف کرد. متاسفانه هم در رختکن ما را زدند و هم به ما بی‌احترامی کردند. ما هم می‌توانیم همین رفتارها را در رفسنجان با آنها انجام دهیم ولی از این بی‌اخلاقی‌ها دوست نداریم.

وی در مورد اظهارات گرشاسبی که گفته بود داور به نفع مس سوت زده است تصریح کرد: داور به نفع ما نگرفت هیچ صحنه تاثیرگذاری در بازی نبود که داور بخواهد روی آن تاثیر بگذارد. اکرمی را تحسین می کنم چرا که در آن جو خوب کار کرد. از نظر فنی هم کارشناسان نظر می دهند و مشخص می شود کدام تیم خوب کار کرد. من گرشاسبی را ندیدیم ولی با علوی و نکونام صحبت کردم. در ظاهر عذرخواهی کردند اما وقتی با لگد به پهلوی مدیراجرایی ما زدند چه عذرخواهی می کنند؟ جو اصلا خوب نبود.محمد علوی در مورد رفتارتیمشان مظلوم نمایی می کند. کار او قشنگ نیست.

معاون فنی ورزشی باشگاه مس با اشاره به رفتارهای پرختاشگرایانه حامد لک گفت: یک لیدر آمد وسط زمین و به لک فحاشی کرده، او را ناراحت کرد. لک هم نسبت به این رفتار واکنش نشان داد. آخر یک لیدر با بیسیم وسط زمین چه می کند؟ این علامت سوال بزرگ من است که این آدم با بیسیم وسط زمین چه می کند.؟ لک که کار بد یا رفتار نادرستی انجام نداد. او برای تماشاگران دست زد و تعظیم کرد. پس چرا باید چنین رفتاری با او کنند. ما بازی کردیم ولی جو خوب نبود.

علیزاده در مورد اختلاف قدیمی هاشمی نسب و لک تاکید کرد: سابقه داشتند که داشتند. نباید بحث های شخصی خود را به این بازی بیاورند و برای هر دو باشگاه فولاد و مس حاشیه درست کنند. من از بالا بازی را می دیدم و حامد لک کاری نکرد که تنشی ایجاد کند. از هاشمی نسب هم بعید است! در کل جو قشنگی نبود و ما از باشگاه فولاد به خاطر جوی که ایجاد کردند گله داریم. من فقط می توانم در مورد این بازی صحبت کرده و گله کنم اما هرگز مظلوم نمایی نمی کنم. ما در باشگاه مس هر کاری کرده باشیم بر عهده می گیریم و آنقدر وجود داریم که بگوییم کاری را کردیم. اگر اشتباه کرده باشیم دستمان را بالا می بریم و عذرخواهی می کنیم آنقدر مرد هستیم و وجودش را داریم که عذرخواهیم کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 822911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟