پورموسوی: لیگ یک رو به نابودی است/ بازیکن تیم ملی به چه چیزی دلخوش باشد؟

سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل استقلال ملاثانی به خبرنگار رکنا گفت: من از سال 1384 در لیگ یک بودم و در دیهیم اهواز سرمربی بودم و در تیم پایه‌های فولاد و استقلال خوزستان و در سال 1390 کمک مربی بودم و سابقه من مشخص است، اما واقعأ طی این مدت حضورم در لیگ یک هیچ پیشرفتی ندیده‌ام و واقعأ بخشی از مربیان و بازیکنان در این بی‌کیفیتی مقصر هستنئد. اصلأ شما بازی‌ها را تماشا کنید و ببینید داورها چه نقشی در این بی نظمی دارند. بازیکن در طول 90 دقیقه همش در حال تمارض است ولی داور با او همراهی هم می‌کند. در کجای دنیا این چنین است.؟

وی ادامه داد: در بازی هفته گذشته ما با استقلال ملاثانی تا دقیقه آخر 3بر1 پیش بودیم و در غفت 2 گل خوردیم و بازی مساوی شد. اما واقعأ فرهنگ بالای تماشاگران  اصیل خوزستان باعث شد ما دلگرم شویم و همچنان تشویق آن‌ها باماست  و می‌دانند این فوتبال است و برخی نتایج دست ما نیست. لیگ یک واقعا جای کار دارد و اگر این چنین پیش رود من از خانه بازی‌های را دنبال خواهم کرد. بازی‌ها شده بزن زیرش و پر از جاروجنجال و این از کیفیت بازی‌ها کم خواهد کرد. همه باید به هم کمک کنند تا این فوتبال بهتر شکل بگیرد وگرنه بساط آن را باید در لیگ یک جمع کرد. ما کلا 30 تا 35  روز هست که دور هم جمع شدیم و باید چند هفته بگذرد تا کیفیت اصلی خود را نشان دهیم.

پورموسوی در خصوص بازی‌های تیم ملی افزود: باورکنید من در این مورد و شرایط تیم‌ملی گله اصلی را از فدراسیون دارم. چرا باید هر لحظه منتظر خبر جدید باشیم؟ اصلا بازیکن تیم ملی به چه چیزی دلخوش باشد؟ همان روز که کمیته فنی اسکوچیچ را برکنار کرد باید می‌رفت و برنمی‌گشت چون اقتدار او زیر سوال رفته بود. بازیکنان علیه او موضع گرفتند و حالا چند دستگی در تیم ملی موج می زند.قبل جام‌جهانی همه جای دنیا  آرامش حرف اول را می‌زند ولی در ایران این طور نیست. باید یکی باشد که همدلی را به وجود بیاورد و برای ما فرقی ندارد کی روش باشد یا اسکوچیچ.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 822566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟