میرجوان: شانس با صنعت نفت یار نیست/ تیم یکدست و سخت‌کوشی داریم

«عماد میرجوان» بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا درخصوص بازی این تیم برابر پرسپولیس گفت: به نظرم یکی از بهترین نمایشهای صنعت نفت تا در این فصل بود و بازی خوبی ارائه دادیم و می‌توانستم در این بازی امتیاز بگیرم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و موقعیت های خوبی را از دست دادیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص شرایط خود اظهار داشت: متاسفانه من دیر به تیم اضافه شدم از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب بودم و در بازی‌های اول نتوانستم  به خوبی تیم را همراهی کنم اما خداراشکر شرایط بهتر شده و امیدوارم در ادامه بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم.

بازیکن صنعت نفت در مورد شرایط این تیم نیز بیان کرد: خداراشکر تیم یک دست و خوبی را داریم. همه نفرات تیم توانمند و سخت کوش هستند. همچنین  ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار داریم و همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند. امیدوار هستیم در پایان فصل یک رتبه خوب و در خور مردم آبادان و صنعت نفت کسب کنیم. 

میرجوان در پایان در مورد بازی هفته بعد صنعت نفت با نفت مسجد سلیمان بیان کرد: امسال لیگ با کیفیتی را داریم و همه تیم‌ها خوب هستند و هیچ بازی راحت نخواهد بود. نفت مسجد سلیمان نیز این فصل تیم خوبی را در اختیار دارد و در بازی با استقلال به خوبی شایستگی‌های خود را نشان داد. اما ما نیز صنعت نفت هستیم و در خانه با توجه به حضور تماشاگران خود به دنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار هستیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 821654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟