عزیزی: انتخابات کمیته در سلامت کامل انجام شد/ گفت‌وشنودهای مجمع نمک کار بود

داوود عزیزی در گفت‌وگو با رکنا، ضمن سالم دانستن نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک عنوان کرد: ابتدا باید از زحمات صالحی‌امیری تشکر کنم که در طول دوره گذشته واقعأ عملکرد خوبی داشت. در گام بعدی خسته نباشید و تبریک به اعضای مجمع می‌گویم که واقعأ در فضایی کاملأ خوب و سالم در این انتخابات مشارکت داشتند. 

وی افزود: بر خود لازم می‌دانم تشکری هم از هیات اجرایی گذشته کمیته ملی المپیک داشته باشم که در طول حضورشان زحمات زیادی را کشیدند. به نظرم هیات اجرایی جدید نیز جوان و پُر انگیزه است و امیدوارم با در این دوره نیز با تیم جدید با تکیه بر همفکری و راهنمایی‌های خسروی‌وفا اتفاقات خوبی را در ورزش کشور شاهد باشیم.

رییس فدراسیون تنیس در مورد جر وبحث‌های صورت گرفته در مجمع نیز گفت: زنده بودن مجامع به گفت‌وگوهاست، هم دبیر به عنوان مسئول کشتی و هم علیپور و کیهانی در رشته‌های دیگر زحمات زیادی را برای ورزش کشیده‌اند و به همین دلیل باید از آن‌ها قدردانی کرد. به هر صورت این گفت‌وگوها و بحث‌ها نمک کار است. 

عزیزی درباره برنامه‌های فدراسیون تنیس اظهار داشت: مسابقات امتیازی و رده‌های سنی در بخش دختران و پسران و اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات در برنامه‌های فدراسیون قرار دارد و خداراشکر تا این جای کار نیز موفق به اجرای بخشی از آن‌ها بوده‌ایم. در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک دوره از مسابقات بین‌المللی در کیش هستیم که احتمالأ اواخر سال جاری برگزار خواهد شد. 

او  ضمن اشاره به مسائل مالی و بودجه فدراسیون خاتمه داد: مسابقاتی که در ایران برگزار می‌کنیم عمدتأ به دلیل عدم حضور حامی مالی ضررده بوده و به همین دلیل واقعا کار سخت بود اما به هر صورت موفق شدیم در نقاط مختلف کشور مسابقات امتیازی خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 821142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟