یزدانی:مدال طلا برازنده قاسمی بود/ نمی‌توان از حالا آینده را پیش‌بینی کرد

به گزارش رکنا، حسن یزدانی در حاشیه مراسم اهدای مدال کمیل قاسمی در مورد اینکه حق به حقدار رسید، اظهارداشت: ما در اتحادیه جهانی کشتی کسانی را نداشتیم و اگر هم داشتیم پست‌های آنها خیلی معدود بود. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و این صحنه‌ها تکرار نشود و بچه‌ها با خوشرنگ‌ترین مدال بتوانند پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورده و مردم را خوشحال کنند. به کمیل قاسمی تبریک می‌گویم که بعد از سال‌ها به این مدال رسید. پروسه‌ای بود که طی شد و این مدال برازنده آقا کمیل است.

وی در مسابقات جهانی درباره آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جهانی و وضعیت اردو گفت: شرایط خوب است. فشارها در اردوی قبل بود که تمام شد. به مرحله ریکاوری می‌رویم و برای مسابقات جهانی آماده می‌شویم. من هم شرایط خوبی دارم اما همه چیز در مسابقات مشخص می‌شود.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از حالا قول مدال طلای المپیک پاریس را گرفت، گفت: هر چه خدا بخواهد زیرا نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد اما اگر دوبنده ملی را آن زمان کسب کنم سعی می‌کنم خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم. 

یزدانی در مورد اینکه آیا دادن طلای المپیک به قاسمی می‌تواند نماد ورزش پاک باشد، بیان کرد: بله همین طور است و با این حرکت نشان دادند که پاک‌ترین‌ها مدال خوشرنگ المپیک را می‌گیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 821139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟