میرزازاده: هدفم کسب بهترین مدال رقابت‌های جهانی و المپیک است

به گزارش رکنا، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه ورزشی خود دارم و اکنون به دنبال مدال طلای رقابت‌های جهانی و پس از آن المپیک هستم. به عنوان سربازان کشورمان، تمامی تلاش خود را در صربستان انجام می‌دهیم و روی تشک کم نخواهیم گذاشت. به دنبال این هستیم که با کسب مدال‌های خوشرنگ، امسال سکوی اول جهانی را فتح کنیم که امیدوارم با توکل بر خدا و دعای خیر مردم به این مهم دست یابیم.

وی گفت: در حال حاضر در رده‌ی سنی بزرگسالان هستم و قهرمانی آسیا را در کارنامه دارم و فقط به دنبال کسب مدال طلای جهان و المپیک هستم.

سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه از چه غذایی خوشش می‌آید گفت: غذا‌های کبابی را دوست‌دارم و خوشبختانه امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی از نظر تغذیه بسیار عالی است. البته در دیگر موارد از جمله اسکان، امکانات ورزشی و تفریحی نیز این کمپ عالی‌ترین کمپ ورزشی دنیا است و بنده از همین جا از طرف سایر ملی‌پوشان از زحمات ریاست فدراسیون و تمامی همکاران او در این مدت قدردانی می‌کنم.

میرزازاده در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می‌کند و به چه چیز‌هایی علاقه دارد گفت: در اوقات فراغت از امکانات تفریحی کمپ تیم‌های ملی کشتی استفاده می‌کنم البته به موسیقی پاپ و موسیقی محلی (بختیاری) علاقه دارم و گوش می‌دهم، ضمن اینکه فیلم‌های اکشن را نیز بسیار دوست دارم و تماشا می‌کنم.

فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در مورد اینکه رنگ مورد علاقه‌اش چیست و دوست‌دارد با چه دوبنده‌ای به روی تشک برود گفت: زرد رنگ مورد علاقه من است و دوست‌دارم با دوبنده آبی به مصاف کشتی‌گیران بروم.

میرزازاده در مورد شرایط تمرینی خودش و سایر کشتی‌گیران گفت: امکانات و تدارکات خوبی داشته‌ایم، ضمن اینکه کادر فنی ما بهترین کادر فنی کشتی فرنگی دنیا با حضور محمد بنا است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کمتر از یک هفته دیگر راهی رقابت‌های جهانی خواهیم شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 820881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟