برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی پرورش‌اندام به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، بدرقه اعضای تیم ملی پرورش اندام ایران برای حضور در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2022 قرقیزستان صبح امروز با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، محمد دیوسالار رییس کمیته انضباطی و سید ابوالحسن مهدوی رئیس سابق فدراسیون هندبال در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست که همه ملی‌پوشان، اعضای کادرفنی، مسئولان فدراسیون، رییس سازمان تیم‌های ملی، اصحاب رسانه و تعدادی از پیشکسوتان حضور داشتند، ریاست فدراسیون دقایقی برای ملی‌پوشان اعزامی به صحبت پرداخت.

نصیرزاده در بخشی از صحبت‌های خود گفت: نظم و انضباط خوبی در تیم حاکم است و از این بابت از کادرفنی تشکر می‌کنم. همه با یک هدف آن هم اعتلای نام ایران تلاش می‌کنند. هدف از این مراسم این بود که به اعضای تیم خسته نباشید و خداقوت بگوییم. امیدوارم بتوانیم بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم؛ اگرچه اعتقاد دارم مسئولان نمی‌توانند کاری که شما انجام می‌دهید و سختی‌هایی که می‌کشید را جبران کنند. 

همچنین ورزشکاران و اعضای کادرفنی با رد شدن از زیر قرآن مراسم بدرقه را به پایان رساندند. 

اعضای تیم ملی پرورش اندام فردا راهی قرقیزستان خواهند شد تا در پنجاه و پنجمین دوره رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی آسیا که از 11 لغایت 14 شهریور ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود، شرکت کنند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 820850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟