رسمی شدن حضور وینگر برزیلی آژاکس در شیاطین سرخ

به گزارش رکنا، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با آژاکس برای انتقال آنتونی به توافق رسیده و این انتقال مشروط معاینات پزشکی و صدور ویزای کار این بازیکن در انگلیس است.

آنتونی با قراردادی 95 میلیون یورویی ( به اضافه پنج میلیون یورو پاداش تا ژوئن 2027، به اضافه گزینه تمدید تا تابستان 2028)، به منچستریونایتد پیوسته است.

این ملی‌پوش برزیلی پنجمین خرید تن‌هاگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. منچستریونایتد پیش از این هم بازیکنانی مانند تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینز، کریستین اریکسن و کاسمیرو را به خدمت گرفته است.

ملی‌پوش برزیلی در روزهای اخیر در حالی که به دنبال خروج از آمستردام بود، دست به اعتصاب زد و حاضر به بازی یا تمرین با تیم فعلی خود نشد.

آنتونی قرار است به چهارمین خرید یونایتد از آژاکس در یک دهه گذشته تبدیل شود. پیش از این دیلی بلیند و دونی فن ده‌بیک به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۰ آمستردام را به مقصد لیگ برتر ترک کردند، زمانی که لوئیس فن خال و اوله گونار سولسشایر هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشتند. یونایتد اوایل تابستان امسال نیز لیساندرو مارتینز را از آژاکس به خدمت گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 820586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟