چراغ سبز تن هاگ به منچستریونایتد

به گزارش رکنا، با وجودی که رالف رانگنیک به عنوان سرمربی منچستریونایتد تا پایان فصل انتخاب شده است اما بازهم یونایتد در جستجوی جانشینی دائمی برای  سرمربی سابق خود اوله گونار سولسشایر است که ماه گذشته پس از نتایج ناامیدکننده‌ای که همراه با این تیم به دست آورد و باعث شد این تیم در رده هشتم جدول قرار بگیرد، از سمت خود اخراج شد.

رالف رانگنیک سرمربی موقت شیاطین سرخ قرار است تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده داشته باشد، تا پس از آن سران شیاطین سرخ یک گزینه دائمی را برای نشستن روی نیمکت منچستریونایتد انتخاب کنند.

اریک تن هاگ در کنار مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن و برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی از بخت‌های اصلی نشستن روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده هستند. 

این سرمربی 51 ساله از زمان پیوستن به این تیم در سال 2017، تاکنون غول هلندی را به دو عنوان قهرمانی در لیگ اردیویسه و دو قهرمانی هم در جام حذفی رسانده است. او همچنین همراه با این تیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 صعود کرد، اما در یک بازی دراماتیک در آمستردام مغلوب تحت هدایت پوچتینو شدند تا از رسیدن به  فینال بازبمانند.

اما با وجود موفقیت تن هاگ در آژاکس، او اکنون آشکارا به این مسئله اعتراف کرده است که فکر می‌ کند آماده ترک هلند برای مقابله با یک چالش جدید است. فکر می‌کنم برای پذیرفتن چالش جدید آماده هستم. من خوشحال خواهم شد که این چالش را قبول کنم. اما فکر می‌کنم به اندازه کافی شایستگی برای مقابله با این چالش دارم.

مشخص است که سران تیم آژاکس در صورت تمایل او به یونایتد، مانعی بر سر راه تن هاگ نخواهد داشت.

کدخبر: 747935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟