حدادی: در سال‌های قبل چه کاری برای این رشته کردیم

به گزارش رکنا، احسان حدادی پس از قهرمانی در مرحله دوم لیگ دوومیدانی اظهار داشت: بعد از بازی های کشورهای اسلامی تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتم و فعلا هم با وزنه کار می‌کنم و برای مرحله آخر لیگ هم برنامه‌ام این است که پرتاب خوبی داشته باشم.

وی در مورد اینکه رقیب سختی در ایران ندارد، عنوان کرد: متاسفانه رقابت به آن شکل نیست و شرایط جوی و فضای پرتاب نیز تاثیرگذار است و امیدوارم برای مرحله بعد وضعیت بهتر شود.

قهرمان پرتاب دیسک در مورد عدم کسب مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: بعد از اینکه بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد من هم دیگر انگیزه‌ای نداشتم و بدنم هم یک بیماری گرفتم و ۲ هفته آنتی بیوتیک مصرف کردم و خیلی توانی برای پرتاب نداشتم. در مجموع هدفم بازی‌های آسیایی است و امیدوارم سال بعد یک احسان جدید را ببینیم.

حدادی در مورد اینکه حضور ۱۶ نفر و فقط ۲ مدال برای دوومیدانی بد بود، عنوان کرد: توانمندی دوومیدانی همین است و نمی‌توانیم بگوییم باید ۱۰ مدال می‌گرفت. مگر در سال‌های قبل چه کاری برای این رشته کردیم که الان توقع کسب بهترین نتیجه را داشته باشیم؟ اگر بخواهیم کارشناسی نگاه کنیم اینکه کارهای خوبی در گذشته صورت نگرفته است. ۲ مدال هم فکر نمی‌کنم بد باشد، آن هم برای رشته‌ای که همه می‌دانند الان چطور جلو می‌رود.

وی در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک و حضور خسروی‌وفا گفت:  او سال ها خودش در ورزش بوده و مدیریت ورزشی را به خوبی بلد است و می‌داند چه کار باید کند. اگر به پارالمپیک رجوع کنیم و مدال ها را ببینیم متوجه برنامه‌ریزی درست می‌شویم.

قهرمان پرتاب دیسک در مورد نداشتن مربی گفت: خیلی از ورزشکاران ما بدون مربی هستند و اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید تکلیف را مشخص کنیم چون با این سیستمی که در ایم چند سال جلو رفتیم، نتیجه‌اش را دیده‌ایم و نباید توقع زیادی داشته باشیم. امیدوارم همه کمک کنند تا دوومیدانی به روزهای خوبش باز گردد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 820234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟