صالحی‌امیری: بار بزرگی از روی دوشم برداشته شد/ به آینده این کمیته خوشبینم

به گزارش رکنا، رضا صالحی‌امیری بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه چیزی را که ما در 4.5 سال گذشته دنبال می‌کردیم متکی به چند اصل مشخص و معین بود. اصل اول که در همین سالن فارسی اصل وفاق، همدلی و انسجام میان نهادهای ورزشی است اکنون هم که روز آخر است همین اصل را مدنظر قرار دادم. این نه یک شعار بلکه به عنوان یک الزام و ضرورت برای تداوم ورزش قهرمانی  در ایران است. با شناختی که از جناب سجادی و خسروی‌وفا دارم حتماً این مسیر تداوم خواهد یافت. در مسیر انسجام، همدلی و وفاق است که امکان جهش به سمت قله‌ها را خواهد داشت. 

او افزود: نکته دوم که بارها تکرار کرده‌ام و باز هم در روز آخر تکرار می‌کنم ورزش یک جسم و یک روح دارد. جسم ورزش سکو، سکه و قهرمانی است اما روح ورزش اخلاق، معرفت، فضیلت و انسانیت است. فلسفه ورزش در ایران اسلامی یعنی تربیت انسان‌های متعالی و بااخلاق و این نکته بسیار مهمی است که باید در روز پایانی بر آن تاکید کنم.  

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: نکته سوم که به اعتقاد من بسیار اهمیت دارد، مجموعه‌ای از بزرگان در سراسر کشور، پیشکسوتان، قهرمانان، مدیران، روسای فدراسیون‌ها همه و همه الطاف بسیار زیادی به من داشتند. از الطاف و محبت‌های همه عزیزان تقدیر می‌کنم. حقیقتا حضور خسروی‌وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت. حضور او در آینده نویدبخش کمیته ملی المپیک است.

صالحی امیری در پایان گفت: در آخر اصحاب رسانه هستند که نباید فراموش شوند. رکن اصلی ورزش قهرمانی ایران رسانه‌ها هستند. از همه رسانه‌ها که همکاری صمیمانه و صادقانه داشتند و در همه رویدادها کنار ما بودند تشکر می‌کنم. مطمئن باشید و هستیم که بدون یار نامه‌رسان در توسعه ورزش قهرمانی موفق نمی‌شدیم و از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم. به آینده این کمیته خوشبینم. با حضور فعال سجادی و خسروی وفا آینده نوید بخشی را خواهیم دید.

انتهای پیام/

کدخبر: 819869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟