گل‌محمدی: دادن حداقل موقعیت به حریفان نشانه خوبی برای قهرمان شدن است/ امید زیادی به آینده پرسپولیس دارم

به گزارش رکنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: از دست دادن امتیازات در شروع لیگ  کار ما را سخت می‌کند. با این حال نکات مثبتی هم این دو بازی داشت که یکی از آنها بسته نگه داشتن دروازه‌مان بود. یک پوئن مثبت برای ماست و اینکه حداقل موقعیت را به حریف دادیم  نشانه خوبی برای قهرمان شدن است.

وی تصریح کرد: بازی فردا برای ما مهم است. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی تیم ماست. با تیمی بازی داریم که همیشه در خانه خودش خوب بازی می‌کند. امسال هم رحمتی تیم خوبی جمع و جور کرده و از لحاظ تاکتیکی یکی از تیم‌های خوب ما هستند.

وقتی صحبت از مردم و هواداران است، 50 درصد این مردم بانوان هستند. هیچ فرقی بین حضور آنها و آقایان نباید باشد. این یک اتفاق واقعاً خوب است. امیدوارم زیر ساخت‌ها برای ورزشگاه‌های دیگر هم وجود داشته باشد. کار زیاد سختی نیست.

تیم و مجموعه خوبی داریم و همه تلاش‌‌مان این است که روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی احتیاج به بازی‌های بیشتری داریم ولی خودم واقعاً به این تیم امید زیادی دارم. بازیکنانی که جذب شدند، به خاطر پرسپولیس آمدند و این جای خوشحالی دارد. بازیکنان قدیمی هم همه عاشق این تیم هستند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 818795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟