آشوبی: روند پرسپولیس مثبت و امیدبخش است/ هواداران نگران نباشند

«فرزاد آشوبی» در گفت‌وگو با رکنا، در رابطه با 2 تساوی پرسپولیس در دیدارهای ابتدایی لیگ و عدم رضایت هواداران اظهار داشت: هواداران نگران نباشند پرسپولیس بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته است با اینکه در یکی دو بازی ابتدایی نتایج لازم را کسب نکرده اما تغییر کیفیت این تیم به سمت اتفاقات خوب و مثبت قابل مشاهده است، پرسپولیسی‌ها فقط باید در مدل و روش جدید بازی به تکامل برسند البته تصور من این است که در دو، سه منطقه از زمین می توان تصمیمات دیگری اتخاذ کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات سرخپوشان عنوان کرد: پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشته است. یکی از دلایلی که می تواند ما را به آینده امیدوار کند همین است و باید این را هم در نظر بگیریم که این حجم از تغییرات نیازمند زمان بیشتری برای هماهنگی و هارمونی مطلوب دارد. من فکر می کنم که پرسپولیس نتوانست یک هافبک میانی با خصوصیات احمد نوراللهی را در نقل و انتقالات جذب کند البته که چنین بازیکنانی بسیار کم تعداد هستند. در خط حمله لوکادیا جذب شده که امیدوارم کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذارد و باید یک مدافع چپ با کیفیت که بتواند در بخش تهاجمی به تیم کمک کند هم جذب شود هر چند در این پست بازیکن گرفته‌اند اما باید عملکردش را در پرسپولیس ببینیم.

آشوبی در پایان در رابطه با دیدار هفته سوم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است که در دو فصل اخیر توانسته پرسپولیس را اذیت کند و این یک بعد روانی برای تیم به همراه خواهد داشت ولی من فکر می کنم پرسپولیس به حدی با کیفیت عمل خواهد کرد که شرایط را به سمتی پیش ببرند که مورد رضایت هواداران باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 818248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟