مهاجری: تماشاگران مسجد سلیمان موهبت هستند/ روند رو به جلوی تیم ما ادامه دارد

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل پیکان به خبرنگار رکنا گفت: خداروشکر ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم و بچه‌های تیم با اعتماد به نفس بالایی که داشتند توانستند بازی اول را به خوبی با پیروزی پشت سر گذاشته و مطمئنأ در بازی با پیکان هم به دنبال هر 3 امتیاز هستیم. ما در بازی با هوادار هم همانطور که آمار بازی می‌گوید، اگرچه مالکیت بازی را به تیم رقیب دادیم ولی در ایجاد موقعیت گل سرتر بوده و باعث شد که زمان زیادی روی دروازه حریف باشیم.

وی ادامه داد: بازی ما مقابل پیکان را شاید برخی از کارشناسان اینطور ارزیابی کنند که تیم حریف در مقابل مس کرمان با 3 گل بازی را باخته است ولی همیشه پیکان تیم سرسختی بوده و این فصل در بین تیم‌ها کمترین تغییرات را داشته است و با جوانان خود کار ما سخت خواهد کرد. ما در این بازی با توجه به اینکه میزبان هستیم و از حضور تماشاگران پرشور خود بهره می‌بریم، به دنبال تمام امتیاز بازی هستیم و البته فوتبال است و هزار اتفاق که ممکن است این بازی هم رخ دهد.

مهاجری افزود: در تفکر تیمی ما اضافه شدن بازیکن خارجی جایی ندارد و با توجه به اینکه 2 سهمیه بزرگسال ما خالی است ولی به فکر بازیکن خارجی نیستیم. شاید در ادامه لیگ به این تفکر برسیم که بزیکنانی را به جمع خود اضافه کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 817612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟