زنگنه: جو مسابقات بچه‌ها را در قونیه گرفت/ اگر تدارک بهتری داشتیم این اتفاقات نمی‌افتاد

پگاه زنگنه ضمن بالا داسنتن سطح مبارزات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با رکنا عنوان کرد: علی رغم برخی رشته‌ها که می‌توانیم بگوییم در قونیه حریفان ساده‌ای داشتند واقعا در کاراته شرایط متفاوت بود. حضور قهرمانان و جهان و المپیک باعث شد سطح این رقابت‌ها واقعا بالا باشد. تیم ما واقعا جنگید اما دوری از میدان کار را سخت کرد.

وی ادامه داد: بچه‌های ما واقعا تلاششان را کردند اما واقعیت این بود که در مبارزات اول جو رقابت‌ها آنها گرفت. این موضوع هم به این دلیل بود که مسابقات تدارکاتی نداشتیم و بعد از 9 ماه دوری نفرات وارد تاتامی شدند. خب در چنین شرایطی کار واقعا سخت بود.

مربی تیم ملی بانوان کاراته عنوان کرد: به هر صورت بازی به بازی بهتر شدیم و شاهد آن بودیم که در اوزان بالا حیدری و برجعلی با وجود تمام مشکلات کاری کردند کارستان. این نفرات پیشرفت قابل ملاحضه‌ای داشتند و توانستند مبارزات خوبی از خود به نمایش بگذراند. واقعا مبارزات آنها تحسین برانگیز بود.

زنگه تصریح کرد: در وزن 61-کیلوگرم واقعا با بدشانسی و ناداوری روبرو شدیم. داروان امتیازات دست را به علیپور ندادند و در نهایت هم آن اتفاق افتاد و ما او را در جدول از دست دادیم. در وزن 55-کیلوگرم هم نداشتن مبارزات تدارکاتی کاملا قابل لمس بود و در وزن 50- کیلوگرم نیز سارا بهمنیار توانست به نشان برنز دست پیدا کند. البته در این وزن به دنبال تغییر رویکرد و روش مبارزه او بودیم.

زنگنه پایان داد: به هر صورت امیدوارم در آینده با حمایت بیشتر و بهتر مسئولین بتوانیم مسابقات تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. به هر صورت کاراته یک رشته مبارزه‌ای و نفس‌گیر است و به همین دلیل جدا از برنامه های تمرینی، حضور ورزشکاران در مسابقات تدارکاتی واقعا ضروری است.

انتهای پیام/

کدخبر: 816890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟