روشن: چرا «همایون بهزادی» را بدنام می‌کنید؟

 «حسن روشن» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گو با رکنا، در خصوص بازی این تیم برابر ملوان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه من دو بازی ابتدایی تیم را ندیدم و نمی‌توانم در خصوص شرایط تیم صحبت کنم. اما تیم به یک نتیجه ارزشمند در خارج از خانه رسیده است و امیدوار هستم موفقیت استقلال در این فصل نیز ادامه داشته باشد و نتایج بهتری بگیرد. 

وی افزود: هواداران به هیچ وجه نباید این تیم را با تیمی که فصل گذشته به قهرمانی رسید مقایسه کنند. تیم از کادرفنی تا بازیکنان تغییرات قابل توجه‌ای داشته و نو نوار شده است و قیاس با تیم فصل گذشته به طور حتم بازیکنان و کادرفنی را تحت فشار خواهد گذاشت و این موضوع می‌تواند پاشنه آشیل تیم در این فصل شود. 

پیشکسوت استقلال در مورد صحبت‌های اخیر جواد خیابانی درخصوص دوپینگ بازیکنان تاج در بازی با پرسپولیس گفت: جواد خیابانی یکی از دوستان خوب من است ولی باید بگویم که چیزی جز مزخرفات نگفته است. وقتی دیدم او اینگونه روی آنتن تلویزیون بدون هیچ مدرک و سندی این حرف‌ها را زده کاملا تعجب کردم و باور نمی‌کردم این حرف‌ها را او زده باشد. خیابانی بهتر از بدون سند حرفی نزد و وجه خود را خراب نکند. 

روشن خاطرنشان کرد: چرا همایون بهزادی را بدنام می‌کنید. چرا زمانی که او در قید حیات بود این صحبت را مطرح نکردید حالا که او فوت کرده است یک سری مزخرفات را از سوی ایشان تحویل مردم می‌دهید که چه شود؟ من با همایون خدا بیامرز رفاقت داشتم او به هیچ وجه اهل این حرف‌ها نبود. من معتقدم تاج در زمان خود یکی از سالم‌ترین تیم‌های ایران بود. بازیکنان ما حتی اهل دود و سیگار نبودند چه برسد به دوپینگ. 

انتهای پیام/

کدخبر: 816643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟