سهیل مهدی: تیم‌هایی که فحاشی کنند محروم می‌شوند/ من پسرم را هم نمی‌توانم با این وضعیت به ورزشگاه ببرم چه برسد به دخترم

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سارمان لیگ در خصوص فحاشی تماشاگران پرسپولس به تعدادی از بازیکنان و کادرفنی تیم فولادخوزستان به خبرنگار رکنا گفت: من واقعا از شب گذشته برای این موضع حالم بد است و نمی‌دانم تا به کی باید شاهد این نوع رفتار تماشاگران باشیم؟ 10 سال پیش دوستی از مسئولان در یک اظهار نظر خلاف واقع گفت: تماشاگران که به ورزشگاه می‌روند باید تخلیه شوند و این آغاز رفتار زننده برخی از تماشاگران در ورزشگاهها بود. من امروز به عنوان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ متاسفم که بگویم پسرم را نمی‌توانم به ورزشگاه ببرم چه برسد به دخترم.

وی ادامه داد: وقتی این افرادی که فحش میدهندت هیچ برخوردی با انها صورت نمیگیرد همین میوشد که شاهد هستم. اگر 200 نفر از این تماشاگران محروم شوند و حتی در روز بازی به کلانتری محل برده شوند تا بازی را نبییند آن‌وقت فکر می‌کنم بقیه حساب کار دستشان آمده و فحاشی نمی‌کنند. ما در آغاز بازی مراسم تقدیر از آزادگان را برگزار می‌کنیم و در دقیقه 5 بازی شاهد فحاشی به بازیکن فولاد و جالب بازیکن اسبق همین تیم پرسپولیس هستیم. نباید با اینگونه افراد نرمش داشته باشیم و باید برخورد جدی صورت گیرد.

رییس کمیته مسابقات در خصوص حضور بیش از 30 درصد تماشاگران در بازی فولاد و پرسولیس گفت: یک ابلاغیه جدید آمده که اجازه می‌دهد حتی ظرفیت کامل هم در ورزشگاه باشد که این ابلاغیه قبل بازی به دست ما از سوی وزارت کشور رسید ولی فقط رسانه‌ای نشد و از این حیث بازی مشکلی نداشت. این دستور جدید طی روزهای آینده رسانه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 816608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟