جام کنفدراسیون مردان آسیا؛ مومنی‌مقدم: به اهدافمان در این تورنمنت دست یافتیم

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از پایان مسابقه تیم ایران مقابل پاکستان اظهار کرد: در جام کنفدراسیون مردان آسیا کشورها با تیم‌های بزرگسالانشان شرکت کرده بودند و ایران با تیم جوانان در این رقابت‌ها حضور یافت. رتبه پنجم را کسب کردیم و به نظرم به اهداف مد نظر خود در این تورنمت دست پیدا کردیم.

وی افزود: در این مسابقات بازیکنان جوان ایران را با ملی‌پوشان با تجربه‌تر و بزرگ‌تر از خودشان محک زدیم و خدا را شکر می‌کنم که عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند. این جوانان باید در مسابقات و میادین بین‌المللی بیشتری شرکت کنند و قطعأ حضور در تورنمنت‌های این چنین می‌تواند به رشد بیشتر بازیکنان جوان والیبال، کمک کند.

سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به کسب مقام پنجمی ایران در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا عنوان کرد: کسب رتبه پنجمی با حضور یازده تیم در این مسابقات، جایگاه بدی برای بازیکنان جوان کشورمان نیست. چهار تیم اول از جمله چین، ژاپن و کره‌جنوبی قطعاً از جوانان ایران بهتر بودند. تیم بحرین هم متفاوت‌تر و متمایزتر از سال‌های گذشته در این مسابقات حاضر شده بود و در نهایت به دیدار رده‌بندی رفت. با این دستاورد و تجربه‌ای که در این تورنمنت به دست آوردیم، امیدوارم بتوانیم در مسابقات جوانان آسیا در بحرین به مقام قهرمانی که هدف کلی تیم و فدراسیون والیبال است، برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 814458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟