جام کنفدراسیون مردان آسیا؛ مومنی‌مقدم: از مسابقه چالشی با تایلند سربلند بیرون آمدیم

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از بازی مقابل تایلند که با برد 3 بر یک تیم جوانان به پایان رسید،اظهار کرد: خوشحالم که از این بازی سربلند بیرون آمدیم چون بازی مقابل تیم میزبان با وجود حمایت تماشاگران دیداری چالشی بود.

وی با بیان این که می‌دانستند بازی آسانی مقابل تایلند نخواهند داشت، تصریح کرد: با بازیکنان صحبت کردیم که بازی خوب دیروز، مقابل چین را در مسابقه امروز هم ادامه دهند. نسل جوان هستند و باید در این بازی‌ها به چالش کشیده شوند و خدا را شکر در این بازی این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم جوانان افزود: زمان‌هایی از مسابقه بازیکنان حریف را دست کم گرفتند اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را برگردانیم. پیروز میدان شدیم و با این برد انشاالله برای مقام پنجمی به میدان خواهیم رفت.

مومنی‌مقدم درمورد سبک بازی با تیم‌های شرق آسیا اظهار کرد: تیم‌های شرق آسیا به دلیل معدل قدی پایین، بیشتر روی تکنیک‌های سرعتی و ترکیبی کار می‌کنند به همین دلیل ما هم سرویس زدن خوب را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم تاکتیک حمله آن‌ها را دچار مشکل کنیم. خداراشکر به اهداف تاکتیکی که مد نظر کادرفنی بود، رسیدیم و مسابقه را با برد پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 813954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟