محمودی: تراکتور برای رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کند/ خارجی‌های خوبی جذب شده‌اند

به گزارش رکنا، تیم تراکتور که چندی است چندان موفق نبوده و فصل قبل تا آستانه سقوط به لیگ پایین‌تر پیش رفت در فصل جدید به شدت تجهیز شد و حتی صحبت از برخی حمایت‌های مالی از این تیم است.

«کاظم محمودی» پیشکسوت تیم تراکتور در گفت‌وگو با رکنا، در این مورد اظهار داشت: تیم خوبی بسته شده و مربی توانمندی داریم و فکر می‌کنم بازیکنان هم در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند. تراکتور فصل قبل بدآورد و این فصل می‌خواهیم جبران کنیم. از این رو این تیم برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کند و امیدوارم موفق شویم.

وی در مورد همکاری با بردیف بعد از چند دوره همکاری با ساغلام تاکید کرد: ساغلام مربی بدی نبود اما سیاست‌های باشگاه با خواسته او هماهنگی نداشت. در نتیجه تلاش شد تا بردیف را جذب کنیم. فکر می‌کنم انتخاب خوبی است چرا که این مربی سابقه خوبی دارد و کارنامه اش گویاست. من به موفقیت با این مربی خیلی امیدوار هستم. چرا که هم توانایی فنی بالایی دارند و هم مربی منضبطی هستند. باید منتظر شروع مسابقات و ارزیابی عملکرد این مربی باشیم.

پیشکسوت تیم تراکتور یارگیری این تیم را موفقیت‌آمیز عنوان کرد و گفت: ما در یارگیری‌ها خوب عمل کردیم و سعی شد خواسته مربی برآورده‌ شود. 3 بازیکن خارجی به خدمت تیم تراکتور در آمدند و بازیکنان داخلی هم همگی توانا هستند. امیدوارم با شروع مسابقات عملکرد خوبی از تراکتور ببینیم و این بازیکنان با توانایی‌هایی که دارند بتوانند به تیم کمک کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 813095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟