منافی: کاش در شهید وطنی بازی می‌کردیم/ فقط به 3 امتیاز بازی فکر می‌کنیم

جواد منافی درگفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم نساجی پیش از بازی نخست خود مقابل مس رفسنجان در شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه 2 اردوی داخلی و خارجی در این مدت پشت سر گذاشتیم و اکنون آماده می‌شویم برای انجام بازی نخست با مس رفسنجان و خیلی دوست‌داشتیم در ورزشگاه وطنی مقابل هوادار بازی کنیم اما به دلیل بدقولی مسئولان استانی و آماده نبودن ورزشگار مجبور هستیم به شهر دیگر برویم و در آنجا بازی کنیم. فکر می‌کنم اگر می‌توانستیم مقابل هواداران خونگرم خودمان در قائمشهر به میدان برویم از حضور آن‌ها حس و انگیزه خوبی می‌گرفتیم.

وی افزود: هم خود ما و هم بازیکنان منتظر ایجاد چالش جدید بودیم، زیرا در 2 فصل اخیر لیگ به دلیل شرایط نامساعد کرونا امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم نبود و خیلی دوست‌داشتیم تا دوباره در زمین خودمان بازی کنیم اما اکنون مجبوریم در زمین بی طرف بازی کنیم. در هر صورت آماده لیگ هستیم. خداراشکر تمرینات خوبی داشته‌ایم و می‌رویم برای کسب 3 سه امتیاز بازی، چون به تنها چیزی که فکر می‌کنیم شروع خوب در لیگ است. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و با برد شروع فصل جدید را استارت بزنیم.

مربی تیم ملی نساجی درباره اینکه آیا خرید دیگری در پنجره تابستانی خواهند داشت یا خیر، گفت: ما بازیکنانی که مدنظر داشتیم جذب کردیم و از همه مهم‌تر اینکه شاکله و اسکلت‌بندی تیم را حفظ و توانستیم مهاجم خارجی هم جذب کنیم. مشکل خاصی وجود ندارد و منتظر شروع لیگ هستیم تا بتوانیم فصل خوبی پشت سر بگذاریم. فعلأ بازیکنان جدید مدنظر ما نیست و به همین پنج خرید بسنده می‌کنیم. اگر احساس نیاز کردیم در پستی مشکل داریم برای خرید بازیکن اقدام خواهیم کرد.

منافی با اشاره به اینکه برخی تیم‌ها در این پنجره تابستانی برای خرید بازیکنان هزینه‌های زیادی انجام داده اند، اینطور پاسخ داد: چند تیم هستند در این پنجره هزینه هنگفت انجام دادند و بازیکنان و مربیان گرانقیمت را به خدمت گرفتند، البته این کار هر ساله آن‌ها است. تیم ما شخصی است و براساس بودجه مصوب باشگاه نسبت به خرید بازیکنان اقدام کردیم. امیدوارم بازیکنانی که آوردیم به ما کمک کنند، هر چند می‌توانستیم خریدهای با قیمت بالاتر هم داشته باشیم اما آن‌ها در حد بضاعت ما نبودند.

وی در پایان اظهار کرد: مسئولان استان مازندران قول داده‌اند از هفته سوم مقابل ملوان اتفاقی بیافتد که امکان بازی در ورزشگاه وطنی برای ما فراهم شود. مطمئن هستم، می‌توانیم از بودن هواداران انرژی بگیریم تا در کنار آن‌ها فصل خوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 813062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟