انصراف منچستریونایتد از جذب آرناتوویچ

به گزارش رکنا و به نقل از اتلتیک، منچستریونایتد از خرید "مارکو آرناتوویچ" مهاجم بولونیا منصرف شد. طرف سری آ پیشنهاد 6.8 میلیون پوندی برای مهاجم اتریشی را در آخر هفته رد کرد و انتظار می‌رفت شیاطین سرخ پیشنهادی بهتر ارائه دهند.

با این حال، طبق گزارش اتلتیک، تیم "اریک تن‌هاگ" اکنون به سراغ اهداف دیگری رفته است. در این گزارش آمده است که "یونایتد شکایات زیادی از طرفداران در مورد قرارداد احتمالی باشگاه با این بازیکن 33 ساله دریافت کرد.

چندین هوادار مستقیماً به مدیر اجرایی "ریچارد آرنولد" ایمیل زدند تا مخالفت خود را با جذب این بازیکن 33 ساله اعلام کنند. 

تن‌هاگ، " آرناتوویچ" را به عنوان یک گزینه ارزان قیمت در نظر گرفته بود تا گزینه‌های تهاجمی خود را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 1 سپتامبر تقویت کند.

مهاجم سابق "استوک سیتی" و "وستهام یونایتد" که در دوران حضورش در انگلیس 43 گل در لیگ برتر به ثمر رساند، پیش از این هم زیر نظر تن‌هاگ، در "توئنته" کار می‌کرد.

او که در چین با شانگهای SIPG حضور داشت، فصل گذشته با پیوستن به تیم ایتالیایی "بولونیا" با قراردادی 2 ساله به اروپا بازگشت و در 33 بازی لیگ 14 گل به ثمر رساند. پس از اینکه این باشگاه ایتالیایی اصرار داشت که آرناتوویچ برای فروش نیست، یونایتد تصمیم گرفت از ادامه مذاکره کنار بکشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 812733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟