شسکو راهی لایپزیگ شد

به گزارش رکنا، بنجامین شسکو به یکی از پرطرفدارترین مهاجمان جوان در اروپا تبدیل شده بود. اکنون لایپزیک موفق شد این بازیکن 19 ساله را به آلمان منتقل کند

لایپزیگ بار دیگر از شبکه فوتبال ردبول استفاده می‌کند. آن‌ها بنجامین شسکو از باشگاه خواهر، سالزبورگ به آلمان منتقل کردند. این مهاجم 19 ساله پس از فصل جاری 2022/23 به ساکسون‌ها خواهد پیوست و قراردادی تا سال 2028 در لایپزیگ دریافت می‌کند. مبلغ در حدود 24 میلیون یورو است.

شسکو با قد 1.95 متری، یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای مهاجم اروپا است. این نوجوان بین سال‌های 2019 تا 2021 با 22 گل و 6 پاس گل در 44 بازی به یک بازیکن  مهم ملی اسلوونی تبدیل شد.

کریستوفر ویول، مدیر فنی لایپزیگ توضیح می‌دهد: شسکو یکی از استعدادهای برتر بین‌المللی است و پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر دارد. او همه چیز را با خود می‌آورد، بسیار سریع است، توانایی پرش بسیار بالایی دارد و در هوا بسیار خوب است. بنجامین  یک گلزن واقعی است. چابک و از نظر فنی قوی است. مهارت‌های او از او بازیکنی خاص با مشخصات ویژه می‌سازد.

شسکو مورد توجه چلسی و منچستریونایتد نیز بود، اما لایپزیگ کار انتقال را تمام کرد. او در مورد تصمیم خود گفت: برای پایان دادن به گمانه‌زنی‌ها و اینکه بتوانم به طور کامل روی وظایفم اینجا در ردبول سالزبورگ تمرکز کنم، برای من مهم بود که قدم بعدی حرفه‌ای‌ام را اکنون اصلاح کنم. می‌خواستم هرچه سریع‌تر در مورد نحوه ادامه کار شفاف‌سازی شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 812648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟