رضایی: لیگ در هفته‌های اول بسیار جذاب است/ تمامی تیم‌ها در نهایت آمادگی هستند/ پرسپولیس 2 مهاجم خوب می‌خواهد

رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص وضعیت لیگ برتر سالجاری به خبرنگار رکنا گفت: به نظر من لیگ فصل جاری بسیار حساس و نزدیک است و فوق‌العاده از لحاظ کیفی و کمی خوب خواهد بود. فقط تنها موردی که می‌تواند به این لیگ ضربه بزند و یا آن را وارد حاشیه کند، تعطیلات وقت و بی‌وقت است که سازمان لیگ باید بتواند آن را مدیریت کند.

وی ادامه داد: تمامی تیم‌ها خوب بسته شدند و به ویژه استقلال، سپاهان ، پرسپولیس، تراکتور و فولاد که بازیکنان مطرحی را به جمع خود اضافه کرده و حتی برخی از این تیم‌ها در کادر فنی خود هم دچار تغییرات شده و مطمئنم تمامی این شرایط به برگزاری و داشتن لیگ زیبا کمک خواهد کرد. رقابت امسال بسیار تنگاتنگ است و مثلا اگر پرسپولیس بتواند 2 تا مهاجم خوب به تیم خود اضافه کند، با داشتن بازیکنانی چون سعید صادقی، ترابی و رفیعی که خاصیت رو به جلو هم دارند و تهاجمی هستند، به همراه استقلال که هم مربی خوبی را آورده و هم بازیکنان جدید مطرحی را اضافه کرده می‌توانند از مدعیان باشند، ضمن اینکه نباید در این رهگذر از سپاهان و فولاد و گل گهر گذشت.

مدافع اسبق تیم‌ملی افزود: خبر دارم که تیم‌های امسال به ویژه پرسپولیس در اردوی پیش فصل خود شرایط خوب قدرتی و سرعتی داشته و این تیم‌ها که در فصل بدنسازی هم خوب پیشرفته‌اند در طول فصل کمتر مشکل داشته و از هارمونی خوبی برخوردار خواهند بود. البته لیگ امسال به دلیل حضور بازیکن و مربیان بی‌شمار خارجی هم قابل ارزیابی است و باید چند هفته صبر کنیم تا ببینیم که این خارجی‌ها چقدر به درد تیم‌های خود خواهند خورد، چون فصول قبل شاهد بوده‌ایم که برخی از این بازیکن‌ها در حد تیم و لیگ نبوده و فقط پول خوبی دریافت کرده‌اند.

رضایی همچنین اظهار داشت: برنامه‌ریزی و قرعه‌کشی لیگ اسمال نشان از انجام بازی‌های داغ و حساس در هفته‌های اول است و این به تماشاگر و هوادار هم کمک می‌کند که از دیدن این بازی‌ها همان اول لذت ببرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 812589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟