هاشم‌کندی: برای گنج‌خانلو هم پاداش در نظر می‌گیریم/ امیدوارم در بخش جاده هم روی سکو برویم

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه نتایج رکابزنان را در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: واقعأ سطح بازی‌ها خیلی بالاتر از مسابقات قهرمانی آسیا بود اما با این وجود نتایجی که رکابزنان ما به دست آوردند راضی‌کننده بود. به طور مثال در ماده 4 کیلومتر تعقیبی یک رکابزن با ثبت زمان 59 ثانیه در قهرمانی آسیا چهارم اما در قونیه به مقام نخست می‌رسید و این نشان از سطح بالای مسابقات داشت. حضور رکابزنان امارات، قزاقستان و ازبکستان که در اروپا رکاب می‌زنند سطح بازی‌ها را افزایش داده بود. خداراشکر نتیجه خوبی در بخش پیست گرفتیم و انشاالله در بخشجاده هم این نتایج تکرار شود، هر چند کار سخت است.

وی با اشاره بر اینکه همکاری محمد گنج‌خانلو در مدال نقره آرین، تاثیر زیادی داشت، گفت: یکی از معدود مسابقاتی بود که بچه‌ها برای هم سنگ تمام گذاشتند و کار حرفه‌ای از بچه‌ها مشاهده کردیم که منجر به نتیجه خوب برای ما شد. امیدوارم در بخش جاده همکاری بین رکابزنان باعث شود تا در این بخش هم به مدال برسیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره اینکه آیا برای رکابزنان پاداشی در نظر می‌گیرد یا خیر، اینطور پاسخ داد: طبق صحبت‌هایی که پیش از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی داشتیم قرار گذاشته بودیم در صورتی که کسب مدال یک رکابزن با همکاری هم تیمی‌اش به دست آید، هم اندازه رکابزن مدال‌آور پادش روی سکو خواهد گرفت. روی قولمان هستیم و قطعاً به اندازه پادش روی سکو برای آرین به گنج‌خانلو هم اهدا خواهد شد.

هاشم‌کندی در خصوص دیدار با اعضای اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری و رییس فدراسیون ترکیه، تصریح کرد: در جریان مسابقات دیداری هم با مسئولان UCI داشتیم و در این جلسه بیشتر در مورد مشکلات و معضلاتی که یک سری افراد برای فدراسیون دوچرخه‌سواری درست کرده‌اند، صحبت شد و همچنین اقداماتی برای خروج از این چالش‌ها پیش‌بینی شد. همچنین تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون ترکیه امضا شد تا هم آن‌ها در لیگ جوانان ما شرکت کنند و هم ما امکان استفاده از پیست قونیه که پیستی استاندارد است را داشته باشیم. به هر جهت دسترسی ما به قونیه راحت‌تر است و نیازی به دریافت روادید نداریم و از همه مهم‌تر اینکه فرهنگ ما با فرهنگ این کشور همخوانی دارد. اتفاق خوبی است از این پتانسیل آن کشور استفاده خوبی کنیم.

وی درباره اینکه آیا از نتایج رکابزنان در بخش بانوان رضایت داشت یا خیر، اظهار کرد: آن چیزی که مهم است اینکه بانوان تلاش کردند اما متاسفانه تلاش‌های آن‌ها منجر به مدال نشد. خانم یزدانی در بخش اومینیوم واقعأ تلاش قابل تقدیری داشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 812562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟