هاشم‌کندی: بیدار کردن افرادی که خودشان را به خواب زده‌اند سخت است/ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اخیر رشته دوچرخه‌سواری و تکلیف حل مشکل اساسنامه اظهار کرد: فعلأ اساسنامه در بخش مجامع امور مشترک‌ها در بررسی تا هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد. در این مدت چندین جلسه با آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و همکاران او داشتیم. تمام تلاش دوستان این است که این اتفاق بیفتد و پای کار هستند تا به نتیجه برسد. البته پس از آن باید مجمع فوق‌العاده بگذاریم و انتخابات کمیسیون‌ها را هم بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده، برگزار کنیم. مساله‌ای که اهمیت دارد اینکه مشکل اساسنامه حل شده است و مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم. سپس انتخابات کمیسیون‌ها خواهد بود. پس از آن نیز ثبت‌نام نامزدها انجام می‌شود.

وی درباره اینکه آیا پروسه برگزاری انتخابات این رشته ممکن است پیش از انتخابات کمیته ملی المپیک باشد یا خیر، گفت: تمام تلاش ما این است بحث انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، پیش از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک باشد اما فکر نکنم این اتفاق رخ دهد، زیرا فرایندی زمان‌بر است. 

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات این فدراسیون دارد یا خیر، اینطور پاسخ داد: من تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی از جناب وزیر حکم دارد، هر چند برای هنوز در انتخابات به اجماع نرسیده‌ام.

هاشم‌کندی درباره بازی‌های کشورهای اسلامی بیان کرد: تیم ما بسته شده و روز 12 مرداد در بخش آقایان و بانوان به مسابقات می‌رویم اولین دوره است دوچرخه‌سواری در کشورهای اسلامی شرکت می‌کند و نمی‌دانم چه نتیجه‌ای کسب می‌کنیم، زیرا ارزیابی دقیقی از رکابزنان کشورهای دیگر نداریم. البته امیدوارم در بخش جاده و پیست نتایج خوبی بگیریم. رکابزنانی که اعزام می‌شوند هم در پیست و هم در جاده شرکت می‌کنند. به نظرم برگزاری مرحله دوم لیگ یک آمادگی برای بچه‌هایی است که باید در کشورهای اسلامی پا بزنند. 

وی در مورد اینکه تکلیف شکایت از 2 صفحه مجازی به پلیس فتا گفت: بله شکایت کرده‌ام و افرادی که این صفحات مجازی متعلق به آن‌ها بوده است را به دادسرا احضار شده‌اند. دلیل شکایتم اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی بود. این پیج‌ها متعلق به 2 نفر از افرادی بود که در فدراسیون زمان آقای قمری سمت داشتند. باید دوستان بدانند در شرایطی سخت فدراسیون را تحویل گرفتم، به نحوی که فدراسیون همچنین وضعیت نابسمانی به خود ندیده بود. خانواده دوچرخه‌سواری گواه این موضوع هستند که فدراسیون چه وضعیتی داشت و حتی الان هم دارد اما با این وجود شبانه‌روزی تلاش کردیم و نتیجه‌اش این شد به نتایج خوبی در این مدت اخیر در مسابقات برون مرزی دست یافتیم. البته باز هم با وجود این اتفاق، برخی آقایان اگر نخواهند موفقیت‌ها را باور کنند، هیچکاری نمی‌توان انجام داد. حقیقتأ برخی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند و بیدار کردن آن‌ها کار هر کسی نیست. ما این ادعا را داریم در کاری که انجام می‌دهیم حرفه‌ای هستیم. البته باید بپذیریم در این شرایط با این وضعیت نمی‌توان کاری بهتر از این انجام داد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 804233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟