زمانپور: تلاشم رسیدن به بهترین نتیجه در قونیه است

سید امیر زمانپور در گفت‌وگو با رکنا، درباره شرایطش برای حضور در کشورهای اسلامی اظهار داشت: پیش از حضور در قونیه، تمریناتم را زیر نظر سجاد مرادی در شهرکرد پیگیری می‌کردم، زیرا هم از لحاظ آب و هوا و هم از نظر سطح ارتفاع شرایط خوبی داشت. حریفان تمرینی خوبی هم داشتم، که موجب شدند تمرینات را به صورت حرفه‌ای پشت سر بگذارم. 

وی افزود: در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و از نظر بدنی همه آماده هستم که قطعأ در کسب نتیجه بهتر تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم تا روز مسابقه هم فرم خوبم را حفظ کنم تا بتوانم در این بازی‌ها به نتیجه دلخواه خودم دست پیدا کنم. 

ملی‌پوش دوومیدانی در خصوص سطح بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: با توجه به اینکه چهارمین دوره این بازی‌ها است قطعأ نسبت به ادوار قبل سطح بسیار بالاتری خواهد داشت، زیرا در دوهای استقامت و نیمه استقامت دونده‌هایی از کشورهای مراکش، جیبوتی، الجزایر و ... حضور پیدا خواهند کرد و همین مساله کار را برایم سخت خواهد کرد. اما با وجود این اتفاق امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را در قونیه با یک نتیجه خوب جشن بگیرم. البته انشاالله تمام بچه های دوومیدانی و کاروان ایرا در قونیه بتوانند از این آوردگاه سربلند بیرون بیایند.

زمانپور در پایان بیان کرد: تشکر می‌کنم از رییس، دبیر و مسئولین فدراسیون دوومیدانی که با تمام توان و حد ممکن  ما را حمایت کردند تا بتوانیم با تمرینات منظم، مستمر و رسیدن به آمادگی لازم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم بتوانم در بازی‌های کشورهای اسلامی خوشرنگ‌ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم. همچنین تشکر می‌‌کنم از  سجادی مرادی مربی‌ خوب، با تجربه که همواره در کنارم است و پا به پای من جلو می‌آید.

انتهای پیام/

کدخبر: 811953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟