فاطمی: پول هتل را می‌دهیم و به خانه می‌رویم/ باشگاه‌ها تیم امید را تنها گذاشتند

فراز فاطمی درخصوص کناره گیری تیم امید به خبرنگار رکنا گفت: متاسفم که عدم همکاری باشگاه‌ها با تیم امید باعث شد تا ما در بازی‌های کشورهای اسلامی نباشیم و 3 بازی دوستانه بین المللی خوب را از دست بدهیم. ما 6 یا 7 بازیکن را که نداشتیم و یک سری از بازیکنان هم مبتلا به کرونا بودند و دست ما خالی بود. باشگاهها به ما قول داده بودند و دم سفر زیر قول خود زده و بازیکن به ما ندادند و این کارما را خراب کرد. ما تیم امید ایران هستیم و باری اینکه طلسم عدم حضور 50 ساله در المپیک را بشکنیم باید بهتر با ما برخورد شود.

وی ادامه داد: جالب است اینکه برخی از تیم‌ها یک بازیکن فقط داشتند و به ما ندادند. بازی‌های ترکیه یک روز در میان بود و برای ما نبود این تعداد بازیکن مشکل ایجاد می‌کرد. کادر فنی تا روز آخر شهریور ماه سالجاری قرارداد رسمی دارد و با افتخار در کنار تیم هستیم.

سرپرست تیم امید اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند بازیکنان در هتل تحصن کرده و اعتصاب را رقم زده‌اند دروغ است و امروز چون خبر رفتن از اردو را به طور ناگهانی به ما دادند باید پول هتل تسویه می‌شد که به دلیل تعطیلی ی بانکها اینم کار به فردا موکول شد و قطعا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 810153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟