چلسی به دنبال پیشنهاد برای جذب دی‌یانگ

به گزارش رکنا، بنابر چاپ اسپورت کاتالونیا، روزهای آینده برای دی‌یانگ بسیار تاثیرگذار خواهد بود. چلسی تایید کرده که می‌خواهد برای خرید این هافبک هلندی اقدام کنند و هر چه سریع‌تر پیشنهادی برای بارسلونا ارسال خواهند کرد.

پیشنهاد چلسی ممکن است همه چیز را تغییر دهد اگرچه تصمیم نهایی با خود دی‌یانگ خواهد بود. تاد بولی ماه گذشته به بارسلونا آمد تا در این مورد با لاپورتا صحبت کند. در این جلسه چلسی تایید کرد که در صورت توافق مالی اجازه ترک تیم را به آزپلیکوئتا و آلونسو خواهد داد.

همچنین آن‌ها در مورد دی‌یانگ صحبت کردند و از مسئولین بارسا خواستند تا با خود بازیکن مذاکراتی داشته باشند و در این هفته اقداماتی در این رابطه صورت گرفته است. چلسی به 2 مدافع نیاز دارد و بعد از آن اجازه ترک تیم را به آزپلیکوئتا خواهد داد.

چلسی می‌داند که بارسلونا برای دی‌یانگ 80 میلیون یورو می‌خواهد چون با همین مبلغ با منچستریونایتد به توافق رسیده است. چلسی در لیگ قهرمانان بازی می‌کند و این موضوع برای او حیاتی است. چلسی موافقت کرده همان حقوقی که دی‌یانگ در بارسلونا دریافت می‌کند را به او بپردازد.

البته منچستریونایتد همچنان از جذب دی‌یانگ اطمینان دارد و مسئولین این تیم به بارسلونا سفر کردند تا حقوق نجومی به او پیشنهاد کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 809795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟