اضافه شدن پرونده‌سازی به حواشی تمام نشدنی ژیمناستیک/ اعتراف جالب صدا و سیما!
حجم ویدیو: 11.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16

به گزارش رکنا، چندی پیش در بخش خبری 20:30 همینطور در تعدادی از رسانه‌های مکتوب به صورت مستقیم و غیرمستقیم اتهامات مالی علیه زهرا اینچه درگاهی و محسن سلیمانی،  رئیس و دبیر سابق فدراسیون عنوان شد؛ اتهاماتی که عجیب بود و کاملا مشخص بود که بر اساس یک سیاست پشت پردها منتشر شده‌اند؛ اما در بخش خبری بیست و سی یک بار دیگر به این موضوع پرداخته شد و عنوان شد که اتهامات عنوان شده علیه اینچه درگاهی و سلیمانی واقعیت ندارد و اطلاعات اشتباه را مسئولان فدراسیون ژیمناستیک به این بخش خبری ارسال کرده‌اند.

با توجه به این موضوع باید حمید احمدی و دیگر مسئولان فدراسیون ژیمناستیک پاسخگوی این مسئله باشند که بر چه اساسی به دنبال خدشه دار کردن حیثیت افراد بوده‌اند. حتی اگر فرض بر این باشد که اطلاعات آنها درست بوده چرا این اطلاعات باید در رسانه ها درز پیدا کنن.

قطعا مراجع نظارتی صلاحیت بررسی این مدارک را دارند. ضمن اینکه همه این موارد اتهام است و تا زمانی که این اتهامات ثابت نشده نمی‌توان نامی از کسی برد. حمید احمدی در دوره سرپرستی‌‌اش در فدراسیون ژیمناستیک باعث ایجاد حواشی زیادی شد. حواشی که باعث شد این فدراسیون روند عقبگردی پیدا کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 809366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟